Brussels Instituut Voor Milieubeheer

Kaderakkoord voor de uitvoering van werken van algemene aanneming in de gebouwen en op de terreinen beheerd door Leefmilieu Brussel-BIM gelegen in het Brussels Hoofdstedelijk Gewest gedurende 12 maanden.
Plaats: Brussels Hoofdstedelijk Gewest


AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Brussels Instituut voor Milieubeheer
Havenlaan 86C/3000, BE-1000 Brussel
Contact: Mevrouw Tine Vandepaer
Tel: +32 27757790 E-mail: tvandepaer@environnement.brussels
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Kaderakkoord voor de uitvoering van werken van algemene aanneming in de gebouwen en op de terreinen beheerd door Leefmilieu Brussel-BIM gelegen in het Brussels Hoofdstedelijk Gewest gedurende 12 maanden.
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: Brussels Hoofdstedelijk Gewest
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Kaderakkoord voor de uitvoering van werken van algemene aanneming in de gebouwen en op de terreinen beheerd door Leefmilieu Brussel-BIM gelegen in het Brussels Hoofdstedelijk Gewest gedurende 12 maanden.
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
* In toepassing van artikel 60 van het koninklijk besluit van 15 juli 2011 dient de Belgische inschrijver geen rsz-attest bij zijn offerte te voegen. De aanbestedende overheid zal deze informatie zelf opvragen. De buitenlandse inschrijvers voegen bij hun offerte een attest toe dat aangeeft dat ze overeenkomstig de wettelijke bepalingen betreffende de sociale zekerheid in het land waarin ze zijn ingeschreven handelen.
* In navolging van art. 63 van het KB van 15 juli 2011 moet de kandidaat of inschrijver bij zijn aanvraag tot deelneming of zijn offerte geen attest toevoegen waaruit blijkt dat hij voldaan heeft aan zijn beroepsmatige fiscale verplichtingen overeenkomstig de wettelijke bepalingen van het land waar hij gevestigd is. De buitenlandse inschrijvers voegen bij hun offerte een attest toe dat aangeeft dat ze overeenkomstig de wettelijke bepalingen betreffende de professionele fiscale wetgeving in het land waarin ze zijn ingeschreven handelen. Het attest heeft betrekking op de laatste afgelopen fiscale periode vóór de uiterste datum voor de ontvangst van de aanvragen tot deelneming of offertes, al naargelang.
* De Belgische inschrijver dient geen attest van niet-faillissement of soortgelijke toestanden bij zijn offerte te voegen. De aanbestedende overheid zal deze informatie zelf opvragen.
* Indien van toepassing, een attest overgemaakt door het RSVZ waaruit blijkt dat de kandidaat of inschrijver voldaan heeft aan de betaling van zijn bijdragen inzake sociale zekerheid van de zelfstandigen.
III.2.3. Vakbekwaamheid:
De aanduiding van het gedeelte van de opdracht dat de dienstverlener eventueel van zin is uit te besteden.
De aannemer mag de werken die het voorwerp van deze opdracht uitmaken niet in hun geheel in onderaanneming geven.
De opdrachtnemer mag echter wel een deel van de werken in onderaanneming geven aan een onderaannemer maar moet het document betreffende onderaanneming invullen.
Hiertoe deelt de opdrachtnemer aan de aanbestedende overheid de volgende inlichtingen mee:
- identiteit van de onderaannemer(s);
- het gedeelte dat hij in onderaanneming wil geven.
Als een onderaannemer niet voorkomt op de lijst vermeld in het document van onderaanneming, moet er een voorafgaandelijke en schriftelijke overeenkomst opgesteld worden tussen de aanbestedende overheid en de opdrachtnemer van de opdracht.
Vereiste erkenning: Voor onderstaande posten moeten zowel de aanneming als haar onderaannemers beschikken over een erkenning voor de categorie of ondercategorie en klasse die overeenkomt met de werken waarvoor ze een prijs indienen.
- Post "Riolering": D (Algemene aannemingen van bouwwerken), klasse 1
- Post "Ruwbouw": D (Algemene aannemingen van bouwwerken), klasse 1
- Post "Dakwerken": D (Algemene aannemingen van bouwwerken), klasse 1; D8 (Dakbedekkingen in asfaltproducten (of gelijkaardig) en dichtingswerken), klasse 1 en D12 (Bedekkingen die niet in metaal of asfalt zijn), klasse 1
- Post "Reiniging": D (Algemene aannemingen van bouwwerken), klasse 1 en D21 (Reiniging en opknappen van gevels), klasse 1
- Post "Schrijnwerk": D (Algemene aannemingen van bouwwerken), klasse 1 en D5 (Timmerwerk, houten spanten en trappen), klasse 1
- Post "Afwerkingen, schilderwerken en decoratie": D (Algemene aannemingen van bouwwerken), klasse 1; D11 (Pleister- en raapwerk), klasse 1 en D13 (Verfwerk), klasse 1
- Post "Elektriciteit": P1 (Elektrische installaties in gebouwen (stroomaggregaten, alarmtoestellen tegen brand en diefstal, telecommunicatie en gemengde telefonie), klasse 1
Onderaannemers: categorie of ondercategorie die overeenkomt met de werken die hen worden toevertrouwd en klasse overeenkomend met het bedrag van de werken die hen worden toevertrouwd.
Het geldig erkenningsattest van de aanneming en van de onderaannemers voor de categorie, ondercategorie en klasse overeenkomend met de werken waarvoor de inschrijver een prijs indient, moet in bijlage bij de offerte gevoegd worden.
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Laagste prijs.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 29/8/2016 - 23:59
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Neen.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen: 30/8/2016 - 10:00
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum: 30/8/2016 - 10:00
Plaats: Brussels Instituut voor Milieubeheer, Havenlaan 86C/3000 te 1000 Brussel, zaal FAGUS
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 14/7/2016

Vergelijkbare advertenties van BDA