AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Provincie Antwerpen - Departement Logistiek - Team Administratie Gebouwen
Koningin Elisabethlei 22, BE-2018 Antwerpen
Contact: Liesbeth Staepels
Tel: +32 32406737 E-mail: infrastructuur@provincieantwerpen.be
Internet adres(sen): www.provincieantwerpen.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Antwerpen - Christus Geboortekerk - vernieuwen van de verwarmingsinstallatie
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: Antwerpen - Christus Geboortekerk
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
In de kerk wordt een grondige restauratie gepland. Tijdens controlemetingen door Monumentenwacht werd opgemerkt dat de relatieve vochtigheid in de kerk zeer hoog ligt met nefaste gevolgen voor het interieur en de waardevolle elementen. Daarom wordt er in afwachting van de grote renovatie een tijdelijke verwarmingsinstallatie geplaatst. Hiertoe wordt een stookplaats ingericht die bouwkundig afgewerkt wordt conform de normeringen. Een cascadeopstelling van 4 gaswandketels produceert warmte voor één kring met luchtverhitters opgesteld in de kerk.
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
RSZ-attest en fiscaal attest
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
De aannemer moet voldoen aan de voorwaarden tot erkenning in de ondercategorie D17, klasse 2 of hoger
III.2.3. Vakbekwaamheid:
De aannemer moet voldoen aan de voorwaarden tot erkenning in de ondercategorie D17, klasse 2 of hoger
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Versnelde onderhandelingsprocedure. Motivering voor het gebruik van een versnelde procedure: artikel 26.§2.1°d) van de wet overheidsopdrachten en bepaalde opdrachten van werken, leveringen en diensten van 15 juni 2006 en artikel 105.§2.1° van het koninklijk besluit plaatsing overheidsopdrachten klassieke sectoren van 15 juli 2011.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Laagste prijs.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 25/08/2016 - 18:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Neen.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
25/08/2016 - 18:00
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. NADERE INLICHTINGEN
De uitvoeringstermijn is uitgedrukt in werkdagen.
De opdrachtdocumenten kunnen gratis gedownload worden via e-notification.
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 06/07/2016