Infrabel - Directie Build

TR106335:Vernieuwing middensporen Anderlecht en wisselverbindingen Lombeek & Anderlecht.
De opdracht bestaat hoofdzakelijk uit:
- het vernieuwen van de middensporen L50A te Anderlecht;
- het inbouwen van wisselverbindingen in de sporen van L50A (middensporen) en L50C (buitensporen) t.h.v. Anderlecht en Lombeek, met inbegrip van de bijbehorende bovenleidingswerken en kabel- en seininrichtingswerken.
Zie II.1.5).


AVIS DE MARCHÉ - SECTEURS SPÉCIAUX
Extrait du texte officiel. Consultez le text officiel complet en pièce jointe.
SECTION I. ENTITÉ ADJUDICATRICE
Infrabel - Directie Build
Marcel Broodthaersplein 2, BE-1060 Brussel
Contact: TUC RAIL N.V.
Via het forum vraag & antwoord aan het adres van het kopersprofiel
E-mail: ppcell@tucrail.be
Adresse(s) internet: www.infrabel.behttps://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=241842https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=241842https://eten.publicprocurement.be/etendering/viewWorkspacesBasedOnExtUrl.do?wsName=I-Build-TR106335-F05
SECTION II. OBJET DU MARCHÉ
II.1. DESCRIPTION
II.1.1. Intitulé attribué au marché par l'entité adjudicatrice:
TR106335:Vernieuwing middensporen Anderlecht en wisselverbindingen Lombeek & Anderlecht.
II.1.2. Type de marché et lieu d'exécution des travaux, de livraison de fournitures ou de prestation de services:
Type de marché: Travaux.
II.1.5. Brève description du marché ou de l'achat /des achats:
De opdracht bestaat hoofdzakelijk uit:
- het vernieuwen van de middensporen L50A te Anderlecht;
- het inbouwen van wisselverbindingen in de sporen van L50A (middensporen) en L50C (buitensporen) t.h.v. Anderlecht en Lombeek, met inbegrip van de bijbehorende bovenleidingswerken en kabel- en seininrichtingswerken.
II.1.8. Division en lots: Non.
II.2. QUANTITÉ OU ÉTENDUE DU MARCHÉ
II.2.1. Quantité ou étendue globale:
Zie II.1.5).
SECTION III. RENSEIGNEMENTS D'ORDRE JURIDIQUE, ÉCONOMIQUE, FINANCIER ET TECHNIQUE
III.2. CONDITIONS DE PARTICIPATION
III.2.1. Situation propre des opérateurs économiques:
- De Belgische erkenning van aannemers van werken in de categorie H, klasse 8 of in een klasse overeenkomstig het totale offertebedrag .
- Certificaat van "Quality Management System", volgens de normen EN ISO 9001:2000 of 2008.
- Attest van de Rijksdienst voor Sociale Zekerheid betreffende het voorlaatste afgelopen kalenderkwartaal vóór de uiterste datum voor het indienen van de offerte.
- Attest van de FOD Financiën uitgegeven in het kader van overheidsopdrachten en uitgegeven uiterlijk 15 dagen vóór de uiterste datum voor het indienen van de offerte en waaruit blijkt dat de inschrijver voldaan heeft aan zijn fiscale verplichtingen ten aanzien van de FOD Financiën (de algemene administratie van de inning en de invordering).
III.2.3. Capacité technique:
De inschrijver dient het bewijs te leveren dat hij gedurende de laatste 10 jaren zelf werken in een spoorwegomgeving uitgevoerd heeft, waarbij gecumuleerd minstens 4 wissels (of 2 wisselverbindingen) in exploitatie zijnde hoofdsporen ingebouwd werden, en dit tijdens een korte onderbreking van het treinverkeer (maximaal 4 kalenderdagen, bijvoorbeeld een werkweekend).
Hij voegt ook het bewijs van goede uitvoering van de opgegeven referenties toe aan zijn offerte.
Meer details: zie artikel 63§1 van deel 1 van het bestek
SECTION IV. PROCÉDURE
IV.1. TYPE DE PROCÉDURE
Ouverte.
IV.2. CRITERES D'ATTRIBUTION
Prix le plus bas.
IV.3. RENSEIGNEMENTS D'ORDRE ADMINISTRATIF.
IV.3.3. Conditions d'obtention du cahier des charges et des documents complémentaires ou du document descriptif:
Date limite pour la réception des demandes de documents ou pour l'accès aux documents: 29/08/2016-10:30
IV.3.4. Date limite de réception des offres ou des demandes de participation: 29/08/2016-10:30
IV.3.7. Modalités d'ouverture des offres:Date: 29/08/2016-10:30
Lieu: TUC RAIL N.V., Fonsnylaan 39, 1060 Brussel
Het bestek, de plannen en de eventuele verbeterberichten zijn enkel te downloaden, op het adres vermeld bij "Elektronische toegang tot informatie" hernomen in punt I.1) hiervoor.
De aanbestedende overheid legt het gebruik van elektronische middelen op voor het indienen van een offerte via de website e-Tendering van het platform e-Procurement.
Er wordt een facultatief bezoek ter plaatse georganiseerd op 10 augustus 2016 in de namiddag/ de plaats van afspraak wordt meegedeeld na inschrijving. Modaliteiten: zie het deel "Algemene contractuele bepalingen" van het bestek.
Eventuele vragen over het bestek dienen gesteld te worden via het Forum "Vraag antwoord" hernomen in het adres van het kopersprofiel.
VI.5. DATE D'ENVOI DU PRÉSENT AVIS:04/07/2016

Vergelijkbare advertenties van BDA