AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
AZ ZENO
Graaf Jansdijk 162, BE-8300 Knokke-Heist
Contact: Directeur Infrastructuur
De heer Philip Detavernier
Internet adres(sen): https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=240878
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
AZ ZENO te Knokke-Heist: Nieuwbouw ziekenhuis. Perceel 03.20: auditorium
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: Knokke-Heist
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
AZ ZENO te Knokke-Heist: Nieuwbouw ziekenhuis
Perceel 03.20: auditorium
De opdracht omvat de uitvoering van een vaste tribune met vloerbekleding en de montage van stoelen en leuningen.
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
zie bestek
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
zie bestek
III.2.3. Vakbekwaamheid:
bewijs van erkenning
Klasse: 1, Categorie: F2 & D20
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige inschrijving, gelet op de in het bestek, in de uitnodiging tot inschrijving of tot onderhandeling of de in het beschrijvende document vermelde criteria.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 12/08/2016 - 16:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 105.00 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: Het lastenboek wordt opgestuurd mits voorafgaandelijke storting van 105,00 EUR (incl.21%BTW) op BE15 4441 7224 7130 (BIC KREDBBEBB) van AAPROG ofwel kan het lastenboek worden afgehaald in de kantoren van AAPROG, de heer Johan Cogge, Lange Kouterstraat 14a, 9230 Wetteren
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
16/08/2016 - 11:00
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum:
16/08/2016 - 11:00
Plaats: 2e verdieping - zaal Palfijn - vzw AZ ZENO, Graaf Jansdijk 162, 8300 Knokke-Heist
Personen die de opening van de offertes mogen bijwonen: Open offerteaanvraag
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. NADERE INLICHTINGEN
Uitvoeringstermijn: 180 kalenderdagen
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 24/06/2016