AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Woluwe-Saint-Pierre(3p)
Avenue Charles Thielemans 93, BE-1150 Woluwe-Saint-Pierre
Contact: Loiseau Cynthia
Tel: +32 27730602 E-mail: cloiseau@woluwe1150.irisnet.be
Internet adres(sen): https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=239780
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Parken en plantsoenen - Beplanting van rooilijnbomen
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Parken en plantsoenen - Beplanting van rooilijnbomen
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
Door in te schrijven voor deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikel 61 §§ 1 en 2 van het koninklijk besluit van 15 juli 2011 betreffende plaatsing overheidsopdrachten klassieke sectoren.
In overeenstemming met artikel 60 § 1 van het Koninklijk Besluit van 15.07.2011 zal het bestuur de volgende documenten zelf opvragen en het bij de documenten van de opdracht bewaren :
- Het attest dat uitgereikt werd door de bevoegde overheid en waarin bevestigd wordt dat de inschrijver voldaan heeft aan zijn verplichtingen inzake betaling van de bijdragen voor de sociale zekerheid, tot en met diegene die slaan op het voorlaatste afgelopen kalenderkwartaal vóór de uiterste datum voor de ontvangst van de aanvragen tot deelneming of voor de ontvangst van de offertes, overeenkomstig de Belgische wetgeving of die van het land waar hij gevestigd is.
- Het attest waaruit blijkt dat hij heeft voldaan aan zijn fiscale verplichtingen overeenkomstig de wettelijke bepalingen van het land waar hij gevestigd is.
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
Niet van toepassing
Niet van toepassing
III.2.3. Vakbekwaamheid:
1.De inschrijver voegt bij zijn offerte een LIJST met de geschikte namen en de beroepskwalificaties eveneens een kopie van de DIPLOMA'S of OPLEIDINGEN van de personen die belast zijn met de uitvoering van de opdracht, in het bijzonder van die welke belast zijn met de kwaliteitscontrole, die de aannemer ter beschikking zullen staan om de werken uit te voeren. Tijdens het uitvoeren van de werf voorbehoudt de aanbestedende overheid zich het recht deze informaties bij de verantwoordelijke(n) die belast zijn met de uitvoering van de opdracht en die ter plaats aanwezig zijn na te kijken.
2.Erkenning als aannemer van werken voor de uitvoering van werken
1. Minimumeisen : Alle personen die voor de beplanting van de bomen in de gemeente werken zullen over de volgende technische tuinbouwopleiding beschikken :
Projectleider : landschapsarchitect (of hoger) ;
Ploegbaas : technische tuinbouwopleiding - hoger secundaire onderwijs (of hoger) ;
Werfhulppersoneel : technische tuinbouwopleiding - lager secundaire onderwijs (of hoger) ;
2.Minimumeisen: Hetzij het bewijs van zijn erkenning in categorie G3 klasse 2 (categorie en klasse - de klasse wordt bepaald op het ogenblik van de gunning) als aannemer van werken voor de uitvoering van werken ; Hetzij vervangende bewijsstukken vereist in overeenstemming met het artikel 3 § 1, 2° van de wet van 20 maart 1991, betreffende de erkenning van aannemers van werken (cf. artikel 1 van het ministerieel besluit van 27 september 1991).
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Versnelde onderhandelingsprocedure. Motivering voor het gebruik van een versnelde procedure: Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met bekendmaking
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige inschrijving, gelet op de in het bestek, in de uitnodiging tot inschrijving of tot onderhandeling of de in het beschrijvende document vermelde criteria.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 08/07/2016 - 12:00
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
11/07/2016 - 12:00
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. NADERE INLICHTINGEN
Opmeting in .xls vorm beschikbaar op gewone aanvraag per email : cloiseau@woluwe1150.irisnet.be
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 14/06/2016