AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Gemeentebestuur Nevele
Cyriel Buyssestraat 15, BE-9850 Nevele
Contact: De heer Pascal Debbaut
Tel: +32 93219242 E-mail: pascal.debbaut@nevele.be
Internet adres(sen): www.nevele.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Uitnodiging tot indienen offerte - Leveren en plaatsen containerklassen school Landegem - Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met bekendmaking
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: Gemeenteschool Landegem, Vosselarestraat 20 te Landegem
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Leveren en plaatsen containerklassen school Landegem - 110 m2 met een maximale afwijking naar beneden van 5% - zie inplantingsplan in bestek. De containerklassen moeten worden geplaatst op de verharde speelplaats.
De nodige voorzieningen moeten reeds voorzien zijn om in een latere fase een 1e verdieping op de klascontainers te plaatsen (zie verplichte optie). In het bijzonder moet de trap IN de gang reeds geplaatst zijn tot aan het plafond.
In de containerklassen zijn volgende voorzieningen vereist : elektriciteit (zekeringskast per klas), koud water, afloop water, internet, verwarming (in de klassen worden geen digitale schoolborden geplaatst).
De containerklassen moeten uitgevoerd worden volgens de EPB-normering. Alle brandveiligheidsnormen moeten gerespecteerd worden.
De basisprijsvraag betreft aankoop, in facultatieve variant mag een huur op 48 maanden opgegeven worden.
Voorwaardelijk gedeelte : er dient als verplichte optie (bij de basisopdracht aankoop en bij de facultatieve variant huur) prijs gegeven te worden voor het plaatsen van dezelfde containerklassen bovenop de containerklassen op het gelijkvloers (identieke indeling en uitrusting). De trap die reeds wordt geplaatst in de basisopdracht, moet verder worden uitgewerkt op de verdieping.
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikel 20 §§1 en 1/1 van de wet van 15 juni 2006 betreffende overheidsopdrachten en bepaalde opdrachten voor werken, leveringen en diensten en artikel 61 tot en met 66 van het koninklijk besluit van 15 juli 2011 betreffende plaatsing overheidsopdrachten klassieke sectoren.
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
Een passende bankverklaring opgesteld overeenkomstig het model vervat in bijlage 3 van het KB van 15 juli 2011.
Document dat bij bestek is gevoegd moet door de bank worden ingevuld.
III.2.3. Vakbekwaamheid:
De dienstverlener dient zijn technische bekwaamheid aan te tonen door middel van :
-een lijst van gelijkaardige projecten uitgevoerd door de firma gedurende de afgelopen 3 jaar (met contactpersoon en telefoon/gsm-nummer).
Minimum 5 referenties met tevredenheidsattest van de opdrachtgever.
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Versnelde onderhandelingsprocedure. Motivering voor het gebruik van een versnelde procedure: Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met bekendmaking
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige aanbieding, gelet op de onderstaande criteria:
Criterium : Basisopdracht (Aankoop containerklassen school Landegem)
Criterium 1: Prijs, Weging: 90
Criterium 2: Uitvoeringstermijn, Weging: 10
Criterium : Facultatieve variante (Huur containerklassen school Landegem)
Criterium 1: Prijs, Weging: 90
Criterium 2: Uitvoeringstermijn, Weging: 10
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 4/7/2016
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 25.00 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: Bestek
Contant te betalen op de dienst financiën van het gemeentebestuur Nevele (iedere voormiddag van 09.00 tot 12.00 uur, en de dinsdag- en woensdagnamiddag van 14.00 tot 16.30 uur) of via overschrijving op rekeningnummer BE44 0910 0031 2045 van het gemeentebestuur Nevele, Cyriel Buyssestraat 15 te 9850 Nevele met als mededeling 'bestek leveren en plaatsen containerklassen school Landegem'.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
5/7/2016 - 11:00
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. NADERE INLICHTINGEN
Plaatsbezoek vereist:
Het plaatsbezoek is verplicht. Wanneer de inschrijver geen plaatsbezoek heeft gebracht (bewijs te leveren door het ondertekend attest bij de offerte te voegen), wordt de offerte automatisch geweerd wegens absolute inhoudelijke onregelmatigheid.
Plaatsbezoek : na afspraak met schooldirecteur Philippe Soens, GSM 0498/52.89.65.
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 10/6/2016