AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Autonoom Gemeentebedrijf Asse
Gemeenteplein 1, BE-1730 Asse
Contact: Mevrouw Ellen Seghers
Tel: +32 24541964 Fax: +32 24541965 E-mail: td@asse.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Uitnodiging tot indienen offerte - Duurzaam reinigen (poetsen) jeugdcentrum 't Jass september 2016 - augustus 2017 - Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met bekendmaking
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Diensten.
Belangrijkste plaats van dienstverlening: Jeugdcentrum 't Jass, Asphaltcosite, 1730 Asse
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Duurzaam reinigen (poetsen) jeugdcentrum 't Jass september 2016 - augustus 2017
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
Uittreksel uit het strafregister of evenwaardig document waaruit blijkt dat de inschrijver:
- niet veroordeeld is geweest voor deelname aan criminele organisaties, omkoping, fraude of witwassen;
- niet in staat van faillissement of vereffening verkeert;
- geen aangifte van faillissement heeft gedaan of geen procedure van vereffening of gerechtelijke reorganisatie aanhangig is tegen hem;
- niet veroordeeld is geweest voor een misdrijf dat de professionele integriteit aantast.
Attest van in orde zijn met de betaling van de sociale zekerheidsbijdragen.
In navolging van art. 63 van het KB van 15 juli 2011 moet de kandidaat of inschrijver bij zijn aanvraag tot deelneming of zijn offerte een attest toevoegen waaruit blijkt dat hij voldaan heeft aan zijn fiscale verplichtingen overeenkomstig de wettelijke bepalingen van het land waar hij gevestigd is. Voor een Belgische kandidaat of inschrijver betreft dit de naleving van de fiscale verplichten ten opzichte van de FOD Financiën. Het attest heeft betrekking op de laatste afgelopen fiscale periode vóór de uiterste datum voor de ontvangst van de aanvragen tot deelneming of offertes, al naargelang.
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
Een passende bankverklaring opgesteld overeenkomstig het model vervat in bijlage 3 van het KB van 15 juli 2011.
Het bewijs van een verzekering tegen beroepsrisico's.
Een verklaring betreffende de totale omzet en de omzet van de bedrijfsactiviteit die het voorwerp van de opdracht is over de laatste drie beschikbare boekjaren, afhankelijk van de oprichtingsdatum of van de datum waarop de kandidaat of de inschrijver met zijn activiteit is begonnen, voor zover de betrokken omzetcijfers beschikbaar zijn.
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Bewijs van ISO 9001 certificaat
Bewijs van ISO 14001 certificaat
Bewijs van VCA certificaat
De inschrijver moet minstens drie referenties kunnen voorleggen van contracten voor het schoonmaken van lokalen uitgevoerd in de loop van de laatste drie jaar, voor kantoorgebouwen met een oppervlakte (zonder ramen) van minstens 7.500 m²; onderaanneming is niet uitgesloten.
Deze referenties moeten als volgt worden bewezen:
- als het gaat om diensten aan publieke overheden, dan wordt het bewijs geleverd door certificaten die zijn uitgeschreven of ondertekend door de bevoegde overheid;
- als het gaat om diensten aan privépersonen, dan worden de prestaties door de betrokkenen gecertificeerd of, bij gebrek daaraan, door de dienstverlener zelf voor uitgevoerd verklaard.
Een voorstelling van de onderneming met o.a. verwijzing naar de samenstelling, de doelgroep, de werkwijze binnen de onderneming, de wijze van selectie en aanwerving van werknemers, de opleiding en de opvolging van de werknemers.
Kwalificaties van het ondernemingskader.
Een beschrijving van de relevante opleiding en ervaring van de in te zetten personeelsleden, van de aard van hun tewerkstelling (bijv. vast kader, interimkrachten, jobstudenten, . van hun talenkennis, evenals een overzicht van de controlemechanismen van de inschrijver op de uitvoering van de diensten door zijn werknemers.
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Versnelde onderhandelingsprocedure. Motivering voor het gebruik van een versnelde procedure: Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met bekendmaking
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Laagste prijs.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 4/7/2016
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Neen.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
5/7/2016 - 10:30
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. NADERE INLICHTINGEN
Plaatsbezoek vereist en verzuimen aan plaatsbezoek leidt tot nietigheid van de offerte:
15/06/2016 om 09.00
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 10/6/2016