Dienstencentrum 't Klavertje

De Piste: perceel 8: elektrische personenlift.


AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Dienstencentrum 't Klavertje
Groenstraat 87, BE-3530 Houthalen-Helchteren
Contact: De heer René Roex
Tel: +32 11526160 Fax: +32 11526938 E-mail: directie@kla.stijn.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
De Piste: perceel 8: elektrische personenlift
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: Dienstencentrum 't Klavertje, Groenstraat 87, 3530 Houthalen-Helchteren
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
De uit te voeren werken betreffen:
Bouwen van een dagopvang met kantoren en 4 studio's voor mindervaliden voor dienstencentrum 't Klavertje te Houthalen-Helchteren
Deze opdracht omvat één perceel, te weten:
Perceel 8: Elektrische Personenlift
De opdracht omvat het leveren, plaatsen en in dienst stellen van elektrische personenlift.
De installatie wordt volledig afgewerkt, gekeurd en in dienst gesteld volgens de wensen van de ontwerpers en opdrachtgever.
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
zie bestek
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
zie bestek
III.2.3. Vakbekwaamheid:
zie bestek
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Laagste prijs.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 8/7/2016
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 0.00 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: De opdrachtdocumenten kunnen aangevraagd worden bij IKP bvba, Koeltorenlaan 13, 3550 Heusden-Zolder, tel: 011/91.03.52, e-mail: ikp@ikpbvba.be.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen: 11/8/2016 - 10:00
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum: 11/8/2016 - 10:00
Plaats: Dienstencentrum 't Klavertje, Groenstraat 87, 3530 Houthalen-Helchteren
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 3/6/2016

Vergelijkbare advertenties van BDA