Anderlecht

Aankoop van schoolmeubilair bestemd voor het gemeentelijk onderwijs van de Franstalige en de Nederlandstalige rol voor het jaar 2016
Aankoop van schoolmeubilair bestemd voor het gemeentelijk onderwijs van de Franstalige en de Nederlandstalige rol voor het jaar 2016


AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Anderlecht
Raadsplein, 1, BE-1070 Brussel
Contact: Lanckmans Serge Charles
Tel: +32 25580916 Fax: +32 25243608 E-mail: slanckmans@anderlecht.irisnet.be
Internet adres(sen): www.anderlecht.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Aankoop van schoolmeubilair bestemd voor het gemeentelijk onderwijs van de Franstalige en de Nederlandstalige rol voor het jaar 2016
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Leveringen.
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Aankoop van schoolmeubilair bestemd voor het gemeentelijk onderwijs van de Franstalige en de Nederlandstalige rol voor het jaar 2016
II.1.8. Verdeling in percelen: Ja.
Er dienen offertes te worden ingediend voor: een of meer percelen.
INLICHTINGEN OVER PERCELEN:
Perceel 1: schoolmeubilair
Korte beschrijving:
stoel 4 poten
Perceel 2: schoolmeubilair
Korte beschrijving:
shoolbank 2 plaatsen
Perceel 3: schoolmeubilair
Korte beschrijving:
slaapbedje
Perceel 4: schoolmeubilair
Korte beschrijving:
stoel type "steun op tafel"
Perceel 5: schoolmeubilair
Korte beschrijving:
stoel in stofbekleding
Perceel 6: schoolmeubilair
Korte beschrijving:
houten bank
Perceel 7: schoolmeubilair
Korte beschrijving:
tafel opleiding zaal
Perceel 8: schoolmeubilair
Korte beschrijving:
tafel : ovaal
Perceel 9: schoolmeubilair
Korte beschrijving:
rechthoekige tafel
Perceel 10: schoolmeubilair
Korte beschrijving:
droger kast voor tekeningen
Perceel 11: schoolmeubilair
Korte beschrijving:
presentatiekast 3 rekken
Perceel 12: schoolmeubilair
Korte beschrijving:
hangbord glazuur - wit
Perceel 13: schoolmeubilair
Korte beschrijving:
hangbord - in kurk
Perceel 14: schoolmeubilair
Korte beschrijving:
"winkel"
Perceel 15: schoolmeubilair
Korte beschrijving:
meubel 30 vakken
Perceel 16: schoolmeubilair
Korte beschrijving:
toneel kast
Perceel 17: schoolmeubilair
Korte beschrijving:
meuble "fornuis en oven"
Perceel 18: schoolmeubilair
Korte beschrijving:
meubel "gootsteen"
Perceel 19: schoolmeubilair
Korte beschrijving:
rek voor boekenkast
Perceel 20: schoolmeubilair
Korte beschrijving:
schoolbank 1 plaats
Perceel 21: schoolmeubilair
Korte beschrijving:
plooibare tafel met stoelen voor refter
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
- recent attest dat aantoont dat de leverancier niet in staat van faillissement is, noch dat er een procedure van vereffening of van gerechtelijk akkoord aanhangig is, attest van het Handelsrechtbank cf artikel 61 - par 2 van het koninklijk besluit van 15 juli 2011;
- recent attest van het BTW controlebureau van de plaats waar de zetel van de onderneming gevestigd is ;
- recent attest van het Belastingen controle van de plaats waar de zetel van de onderneming gevestigd is - cf artikel 63 van het koninklijk besluit van 15 juli 2011;
- Getuigschrift R.S.Z. : de inschrijver moet verplicht in orde zijn inzake uitkeringen voor Sociale Zekerheid en Bestaanszekerheid (attest tot en met die welke slaan op het voorlaatste afgelopen kalenderkwartaal ten opzichte van de dag van de opening van de offertes, overeenkomstig artikel 62 van het koninklijk besluit van 15 juli 2011;
Die attesten zullen gevraagd worden door de aanbestedende overheid via de federale toepassing Digiflow.
- recent blanco afschrift van strafregister op naam van de inschrijver (geldigheidsduur : maximum 3 maand voor datum opening der offertes) - cf artikel 61 - par 1 van het koninklijk besluit van 15 juli 2011;
III.2.3. Vakbekwaamheid:
een lijst van de gelijkaardige leveringen, en hun bedrag, die hij gedurende de afgelopen drie jaar heeft gericht, die bestemd waren tot publieke instanties (aangetoond door certificaten die door de bevoegde overheid zijn opgesteld of geviseerd) of prive instanties (aangetoond door certificaten opgesteld door de koper, bij ontstentenis daarvan een verklaring van de leverancier) - cf artikel 71 van het koninklijk besluit van 15 juli 2011.
Minimumniveau : zullen geacht in staat worden de inschrijvers die, over de drie laatste boekjaren, leveringen van ten minste 500 stoelen en 200 baken en tafels per jaar gemaakt hebben.
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Versnelde onderhandelingsprocedure. Motivering voor het gebruik van een versnelde procedure:
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Laagste prijs.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 10/06/2016 - 12:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Neen.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen: 15/06/2016 - 09:30
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 26/05/2016

Vergelijkbare advertenties van BDA