AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Gemeente Sint-Agatha-Berchem
Koning Albertlaan 33, BE-1082 Sint-Agatha-Berchem
Tel: +32 24640411 Fax: +32 24640491
Internet adres(sen): www.berchem.irisnet.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Uitnodiging tot indienen offerte - Onderhoudscontract van het geheel van de technische installaties van de Centrale School, de site Alcyons, het Sportcentrum en verschillende kleine gemeentelijke sites - Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met bekendmaking
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Diensten.
Belangrijkste plaats van dienstverlening: Gemeente van Sint-Agatha-Berchem, 1082 Sint-Agatha-Berchem
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Het contract is opgemaakt voor een periode van 12 maanden. De administratie kan het contract uitdrukkelijk verlengen voor een periode van 12 maanden en een tweede maal voor een periode van 6 maanden.
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
* Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikel 61 §§ 1 en 2 van het koninklijk besluit van 15 juli 2011 betreffende plaatsing overheidsopdrachten klassieke sectoren.
* In toepassing van artikel 60 van het koninklijk besluit van 15 juli 2011 dient de Belgische inschrijver geen rsz-attest bij zijn offerte te voegen. De aanbestedende overheid zal deze informatie zelf opvragen.
* In navolging van art. 63 van het KB van 15 juli 2011 dient de Belgische inschrijver geen attest toe te voegen waaruit blijkt dat hij voldaan heeft aan zijn beroepsmatige fiscale verplichtingen. De aanbestedende overheid zal deze informatie zelf opvragen.
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
Nihil
III.2.3. Vakbekwaamheid:
De inschrijver dient over geldige VCA, Cerga en cedicol certificaten te beschikken of te beschikken over een verklaring of bewijzen in verband met gelijkwaardige bekwaamheden en deze bij de offerte voegen;
Een lijst met de belangrijkste diensten uitgevoerd tijdens de drie laatste jaren, vermeldend het bedrag, de datum en de bestemming publiek of privaat. De dienstverleningen zijn gestaafd door attesten uitgegeven of medeondertekend door de bevoegde autoriteit of indien de bestemmeling een privé koper was, door een attest van de koper of bij gebrek, door een verklaring van de dienstverlener.
De inschrijver dient bij zijn offerte certificaten van goede uitvoering te voegen betreffende minstens twee gelijksoortige diensten voor een minimumbedrag van EUR 42.000,00 excl. BTW/jaar, uitgevoerd tijdens de laatste drie jaar, waarbij het bedrag, de periode en de ligging worden aangegeven en waarbij bewezen wordt dat zij werden uitgevoerd volgens de regels der kunst en op regelmatige manier tot een goed einde werden gebracht.
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Versnelde onderhandelingsprocedure. Motivering voor het gebruik van een versnelde procedure: Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met bekendmaking
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige inschrijving, gelet op de in het bestek, in de uitnodiging tot inschrijving of tot onderhandeling of de in het beschrijvende document vermelde criteria.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 16/6/2016
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 0.00 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: Het bijzonder bestek is beschikbaar bij het Gemeentebestuur, Departement Openbare Werken - Tel.:02/464.04.47 - Mail : sbars@1082berchem.irisnet.be
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
20/6/2016 - 11:00
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. NADERE INLICHTINGEN
Het contract is opgemaakt voor een periode van 12 maanden. De administratie kan het contract uitdrukkelijk verlengen voor een periode van 12 maanden en een tweede maal voor een periode van 6 maanden.
Plaatsbezoek vereist:
De inschrijver wordt eraan gehouden een plaatsbezoek uit te voeren.
Voor het plaatsbezoek, gelieve contact op te nemen met de heer Claude Vermeys op het nr. 0475/70.30.71.
U dient het attest in bijlage correct ingevuld en ondertekend toe te voegen aan uw offerte.
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 25/5/2016