Brusselse Gewestelijke Huisvestingsmaatschappij

PPP 2016
Het afsluiten van één of meerdere aannemingsovereenkomsten tot de oprichting van 500 middenklasse huurwoningen, inclusief het ontwerp, en tot verwerving
van de aan deze woongelegenheden gerelateerde grond. De gronden dienen gelegen te zijn in het Brussels Hoofdstedelijk Gewest. Elk project dient min. 50
woongelegenheden te omvatten.
Deze oproep beoogt de ontvangst van de kandidaturen voor deelname aan de procedure. De procedure zal in 3 fasen verlopen, zoals omschreven in...


KENNISGEVING VAN AANVULLENDE INFORMATIE, INFORMATIE OVER EEN ONVOLLEDIGE PROCEDURE OF RECTIFICATIE
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Brusselse Gewestelijke Huisvestingsmaatschappij
Jourdanstraat 45-55, BE-1060 Brussel
Contact: Pierre Coquelle
Tel: +32 25331963 E-mail: pcoquelle@slrb.irisnet.be
Internet adres(sen): https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=228849https://eten.publicprocurement.be/etendering/viewWorkspacesBasedOnExtUrl.do?wsName=SLRB-PPP 2016-F02&userType=SUPPLIER&language=fr
AFDELING II. VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
PPP 2016
II.1.2. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Het afsluiten van één of meerdere aannemingsovereenkomsten tot de oprichting van 500 middenklasse huurwoningen, inclusief het ontwerp, en tot verwerving
van de aan deze woongelegenheden gerelateerde grond. De gronden dienen gelegen te zijn in het Brussels Hoofdstedelijk Gewest. Elk project dient min. 50
woongelegenheden te omvatten.
Deze oproep beoogt de ontvangst van de kandidaturen voor deelname aan de procedure. De procedure zal in 3 fasen verlopen, zoals omschreven in de
opdrachtdocumenten.
De kenmerken van de gronden worden gedetailleerd opgegeven in de opdrachtdocumenten
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. GECORRIGEERDE OF TOEGEVOEGDE INFORMATIE:
- Wijziging van de oorspronkelijke door de aanbestedende dienst opgegeven informatie.
- Publicatie op de TED-website wijkt af van de oorspronkelijke door de aanbestedende dienst opgegeven informatie.
- In de oorspronkelijke aankondiging
VI.3.4. Te corrigeren datums in de oorspronkelijke aankondiging:
Plek waar de datum gewijzigd moet worden: IV.3.3) Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten (behalve voor een DAS) of een beschrijvend document Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten Datum:
In plaats van: 25/05/2016 - 14:00
Te lezen: 13/06/2016 - 14:00
VI.3.4. Te corrigeren datums in de oorspronkelijke aankondiging:
Plek waar de datum gewijzigd moet worden: IV.3.4) Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen Datum:
In plaats van: 26/05/2016 - 14:00
Te lezen: 16/06/2016 - 14:00
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 20/05/2016

Vergelijkbare advertenties van BDA