VOORAANKONDIGING
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Sint-Gillis
Van Meenenplein, 39, BE-1060 Sint-Gillis
Contact: urbanisme.1060@stgilles.irisnet.be
E-mail: urbanisme.1060@stgilles.irisnet.be
AFDELING II. VOORWERP VAN DE OPDRACHT (WERKEN)
II.1. DOOR DE AANBESTEDENDE DIENST AAN DE OPDRACHT GEGEVEN BENAMING:
Het ontwerp, de bouw en de uitbating van een ondergrondse parking aan het MArie Jansonplein
II.2. TYPE OPDRACHT EN PLAATS VAN UITVOERING VAN DE WERKEN
Type opdracht: Werken.
II.4. KORTE BESCHRIJVING VAN DE AARD EN DE OMVANG VAN DE WERKEN:
Het ontwerp, de bouw en de uitbating van een ondergrondse parking aan het Marie Jansonplein.
II.8. NADERE INLICHTINGEN
Contactgegevens van de koper
Gemeente Sint-Gillis
M. Van Meenenplein 39, 1060 Sint-Gillis, BE.
Contactpersoon: Mevrouw Catherine Avakian.
Tel.: E-mail: urbanisme.1060@stgilles.irisnet.be
De koper wenst de geïnteresseerde leveranciers te kennen.
Beschrijving van de aankoop:
De gemeente Sint-Gillis wenst een opdracht uit te schrijven voor het ontwerp, de bouw en de uitbating van een ondergrondse parking aan het Marie Jansonplein.
De stedenbouwkundige en planologische voorschriften maken het mogelijk om op die plek een ondergrondse parking te bouwen met een maximale capaciteit van 200 parkeerplaatsen.
De contractvorm voor de werking is tot op heden nog niet bepaald; ook al wordt niet uitgesloten dat er wordt geopteerd voor een concessieovereenkomst. De gemeente beschikt reeds over een aantal studies met betrekking tot deze onderneming (BBP en een milieueffectenrapport, een bodemvervuilingsanalyse, een studie qua economische haalbaarheid, aanwezigheid van nutsvoorzieningen).
De gemeente organiseert ter zake een vergadering rond de presentatie van het project op 15 juni 2016 om 10 uur in het Stadhuis aan het Maurice Van Meenenplein 39 te 1060 Brussel om enerzijds na te gaan welke dienstverleners eventueel geïnteresseerd zijn in onderhavige opdracht en anderzijds feedback te krijgen van de sector.
Per onderneming worden maximaal 2 personen tot de vergadering toegelaten. De betrokkenen moeten vooraf hun identiteit kenbaar maken en zich aanmelden bij de contactpersoon, c.q. mevrouw Catherine AVAKIAN. Wie deel wil nemen aan de vergadering kan zich tot 15 kalenderdagen voor de effectieve datum van de vergadering inschrijven. Na inschrijving ontvangt de deelnemer een documentatiemap.
Belangstellende ondernemingen kunnen tijdens de vergadering vragen stellen in de mate dat die ten laatste 10 kalenderdagen voor de effectieve datum van de vergadering via e-mail (urbanisme.1060@stgilles.irisnet.be ) aan de aanbestedende overheid werden voorgelegd. In de mate van het mogelijke wordt hierop dan tijdens de vergadering een antwoord geformuleerd.
Aansluitend op die presentatie verwacht de aanbestedende overheid de op- en aanmerkingen van de deelnemers aan de vergadering. Daartoe hebben de deelnemers 21 kalenderdagen de tijd. De op- en aanmerkingen worden in één document gebundeld. De aanbestedende overheid neemt die dan in overweging bij het opstellen van de documenten met betrekking tot de keuze van de partner voor het uitvoeren van de opdracht.
Voor meer informatie over onderhavige kennisgeving kunt u terecht bij de contactpersoon, mevrouw Catherine AVAKIAN.
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 04/05/2016