Vzw Vrij Katholiek Secundair Onderwijs Menen-wervik-wevelgem

Verbouwen van klaslokalen tot lokalen Chemie en Biologie.


AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
vzw Vrij katholiek secundair onderwijs Menen-Wervik-Wevelgem
Koestraat 24, BE-8940 Wervik
Contact: Behaegel Rik Gustaaf
Tel: +32 56438070 E-mail: rik@db-architecten.be
Internet adres(sen): www.sgsintjan.org
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Verbouwen van klaslokalen tot lokalen chemie en biologie
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: Menen
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
verbouwen van klaslokalen tot lokalen Chemie en Biologie
II.1.8. Verdeling in percelen: Ja.
Er dienen offertes te worden ingediend voor: een of meer percelen.
INLICHTINGEN OVER PERCELEN:
Perceel 1: Vaste inrichting
Korte beschrijving:
binnenschrijnwerken en vaste labouitrusting
Hoeveelheid of omvang: Geraamde waarde zonder BTW: 125000.00 EUR .
Perceel 2: Electriciteit
Korte beschrijving:
electrische uitrusting voor verbouwing klassen tot chemie en biologie
Hoeveelheid of omvang: Geraamde waarde zonder BTW: 15000.00 EUR .
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
II.2.1. Totale hoeveelheid of omvang:
Geraamde waarde zonder BTW: 180000.00 EUR .
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.3. Vakbekwaamheid:
vaste inrichting klasse 2 categorie D5
electriciteit geen verreisten
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Versnelde onderhandelingsprocedure. Motivering voor het gebruik van een versnelde procedure: Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met bekendmaking
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Laagste prijs.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 19/05/2016 - 10:15
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 171.85 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: Betaling door overschrijving op rek nr BE72 738006420816 van DB-Architecten met vermelding dossier PS008C
Voor lot vaste inrichting 93.17 ? - lot electriciteit 78,65 ?
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen: 24/05/2016 - 10:15
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 28/04/2016

Vergelijkbare advertenties van BDA