AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Gemeente Westerlo
Boerenkrijglaan 61, BE-2260 Westerlo
Contact: Mevrouw Ghislaine De Buyst
Tel: +32 14539142 Fax: +32 14541154 E-mail: ghislaine.de.buyst@westerlo.be
Internet adres(sen): www.westerlo.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Uitnodiging tot indienen offerte - Reorganisatie van externe verbindingen van het datanetwerk. - Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met bekendmaking
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Diensten.
Belangrijkste plaats van dienstverlening: gemeente Westerlo
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Omwille van verschillende aspecten verdelen we deze opdracht in vier percelen, met name:
1) de internetverbinding(en)
2) de firewall(s)
3) de verbindingen naar kinderopvanglocaties, gemeentelijke zalen en eventueel scholen
4) de datacenterverbinding
Indien een leverancier de gemeente kan bijstaan op meer dan een deelaspect van deze opdracht, dan is dat een voordeel, en een element waarmee we rekening willen houden via de gunningscriteria. De leverancier kan hiervoor samenwerken met derden via onderaanneming, maar blijft voor het bestuur wel het enige aanspreekpunt binnen dit project, zowel tijdens de uitvoering als nadien. Voor ons bestuur is het de bedoeling om minder contactpersonen en minder gedeelde verantwoordelijkheden te hebben.
II.1.8. Verdeling in percelen: Ja.
Er dienen offertes te worden ingediend voor: een of meer percelen.
INLICHTINGEN OVER PERCELEN:
Perceel 1: Internetverbinding(en)
Korte beschrijving:
Internetverbinding(en)
Perceel 2: Firewall
Korte beschrijving:
Firewall
Perceel 3: Externe verbindingen
Korte beschrijving:
Externe verbindingen
Perceel 4: Datacenterverbinding
Korte beschrijving:
Datacenterverbinding
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
* Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikel 20 §§1 en 1/1 van de wet van 15 juni 2006 betreffende overheidsopdrachten en bepaalde opdrachten voor werken, leveringen en diensten en artikel 61 tot en met 66 van het koninklijk besluit van 15 juli 2011 betreffende plaatsing overheidsopdrachten klassieke sectoren.
Aangezien de aanbestedende overheid via elektronische middelen toegang heeft tot de inlichtingen of documenten die haar toelaten binnen de grenzen van de voormelde artikelen de persoonlijke situatie en de bekwaamheid van de betrokken kandidaten of inschrijvers na te gaan, worden de inschrijvers ervan vrijgesteld de in die artikelen bedoelde inlichtingen en/of documenten met betrekking tot RSZ, BTW en faillissement en soortgelijke toestanden bij te voegen.
* Bevoegdheidsbewijs voor ondertekening van de offerte. Uittreksel uit het Belgisch Staatsblad waarin de bevoegdheden zijn bekendgemaakt volstaat.
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
/
/
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Een lijst van de voornaamste diensten die gedurende de afgelopen drie jaar werden verricht, met vermelding van het bedrag en de datum en van de publiek- of privaatrechtelijke instanties waarvoor zij bestemd waren. De diensten worden aangetoond door attesten die de bevoegde autoriteit afgeeft of medeondertekent of in het geval van diensten voor een particuliere afnemer, door attesten van de afnemer of, bij ontstentenis, eenvoudigweg door een verklaring van de dienstverlener.
/
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Versnelde onderhandelingsprocedure. Motivering voor het gebruik van een versnelde procedure: Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met bekendmaking
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige inschrijving, gelet op de in het bestek, in de uitnodiging tot inschrijving of tot onderhandeling of de in het beschrijvende document vermelde criteria.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 25/5/2016 - 16:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 0.00 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: * geïnteresseerde firma's kunnen het bestek downloaden op de federale portaalsite voor overheidsopdrachten 'Jepp' of kunnen dit aanvragen via e-mail administratie.td@westerlo.be'
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
27/5/2016 - 11:00
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. NADERE INLICHTINGEN
Plaatsbezoek vereist en verzuimen aan plaatsbezoek leidt tot nietigheid van de offerte:
Het is vereist om een plaatsbezoek te brengen vooraleer een offerte in te dienen. Het volstaat om een afspraak te maken met de dienst ict op het nr. 014/ 539 250 of per mail ict@westerlo.be van de gemeente om de betrokken locaties te kunnen bezichtigen, de toestand van de reeds aanwezige kabels of aansluitingen te kunnen evalueren, om de huidige topologie, routering en netwerkschema's toe te lichten of om details of onduidelijkheden uit het bestek te bespreken.
De inschrijver dient het attest in bijlage (bijlage B) correct ingevuld toe te voegen aan zijn offerte.
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 26/4/2016