AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT - NUTSSECTOREN
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Maatschappij voor het Intercommunaal Vervoer te Brussel - Infrastructuur
Koningsstraat 76, BE-1000 Brussel
Contact: Sporen (pre-)Metro
François Gerard
Tel: +322 5153438 Fax: +322 5152478 E-mail: gerardf@stib.irisnet.be
Internet adres(sen): www.mivb.behttps://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=234294
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Het slijpen en het herprofileren van de sporen van het metro-, het premetro en het tramnet
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlenen van de diensten:
Type opdracht: Diensten.
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of aankoop/aankopen:
Deze opdracht betreft de prestaties voor het slijpen van golfslijtages en herprofilering van de rails en opmetingen in de metro, premetro en tram in het Brusselse gewest.
De MIVB is niet gebonden aan de bestelde hoeveelheden.
Het contract is geldig voor een periode van 5 jaar, met de mogelijkheid voor de twee partijen om dit op elk moment te beëindigen, door middel van een vooropzeg per aangetekend schrijven te sturen negen maand voor de datum van beëindiging.
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
Geraamde waarde zonder BTW:
tussen: 8000000.00 en 10000000.00 EUR
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE,FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.2. VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING.
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
De kandidaten moeten beantwoorden aan de hierna vermelde minimumvoorwaarden en daartoe bij hun kandidatuur de volgende documenten bijvoegen, verplicht in te dienen in de volgorde:
1. een verklaring op erewoord waarin de kandidaat-onderneming bevestigt dat het zich niet in een toestand van uitsluiting bevindt, zoals voorzien in de artikel 66 § 4 van het KB van 16 juli 2012
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
Niet van toepassing
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Om de solliciterende bedrijven te selecteren, is hun gevraagd aan hun kandidaatstelling de volgende documenten, van essentieel belang, in volgorde bij te voegen :
1. De referenties van minimum 5 soortgelijke opdrachten in de laatste vijf jaar, zowel op het net van de spoorwegen als op andere spoorbanen (metro, premetro of tram), van gelijk welk bedrag.
Deze lijst van referenties zal vergezeld worden door certificaten van goede uitvoering. De certificaten zullen het bedrag, de periode, de plaats van uitvoering vermelden, alsook een verklaring van klanttevredenheid. Ze vernoemen ook de verantwordelijke te contacteren personen voor wie de prestaties zijn uitgevoerd, met vermelding van hun adres en telefoonnummer.
Deze certificaten zullen getekend zijn door die verantwoordelijke personen.
2. De organigram en een generale presentatie (activiteiten inbegrepen) van het solliciterend bedrijf.
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Onderhandeling. Gegadigden zijn reeds geselecteerd: Neen.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige aanbieding, gelet op de in het bestek, in de uitnodiging tot inschrijving of tot onderhandeling of de in het beschrijvende document vermelde criteria.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor het verkrijgen van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document:
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 03/06/2016-11:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Neen.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van offertes of aanvragen tot deelneming:
06/06/2016-17:00
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 25/04/2016