AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Gemeente Middelkerke
Spermaliestraat 1, BE-8430 Middelkerke
Contact: NV Arcadis Belgium
Frank Vandewalle
Tel: +32 92424444 E-mail: BE_PSO_IRV@arcadisbelgium.be
Internet adres(sen): https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=234435
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Riolerings- en wegenwerken op de wijk 'Miami' - 2de en 3de fase
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
De werken omvatten hoofdzakelijk wat volgt:
a. Uitvoeren van topografische verrichtingen.
b. Opbreken van verhardingen en hun funderingen.
c. Opbreken van rioleringen.
d. Opbreken van oude nutsleidingen.
e. Aanleggen van rioleringen en bouwen van inspectieputten.
f. Grondwerken voor de aardebaan.
g. Aanleggen van draineringen.
h. Aanleggen van funderingen.
I. Aanleggen van straatgoten en trottoirbanden.
j. Plaatsen van straatkolken en hun aansluitingen.
k. Aanleggen van rijwegverhardingen.
l. Realiseren van aansluitingen van huisriolen.
m. Bestratingen van voetpaden.
n. Werfsignalisatie.
o. Grasbezaaiingen.
p. Signalisatie en wegmarkering.
q. Het onderhoud gedurende de waarborgtermijn.
Uitvoeringstermijn: 100 werkdagen
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
Zie bestek
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
Zie bestek
Zie bestek
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Zie bestek
Klasse: Klasse 5 : tot 1.810.000 EUR, Categorie: C
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Laagste prijs.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 01/06/2016 - 11:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 131.00 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: De opdrachtdocumenten worden te koop gesteld door ARCADIS Belgium nv, Kortrijksesteenweg 302, 9000 Gent, hetzij op het kantoor, hetzij na voorafgaande storting op rekening nr. IBAN BE 38 3200 6870 5372 - SWIFT BIC BBRUBEBB, met vermelding van besteknummer en BTW-nummer voor de prijs van 131,00 EUR (incl. BTW).
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
01/06/2016 - 11:00
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum:
01/06/2016 - 11:00
Plaats: De opening van de offertes zal gebeuren in de raadzaal van het gemeentehuis via e-Tendering van het e-Procurement platform
Personen die de opening van de offertes mogen bijwonen: Openbare bekendmaking
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 25/04/2016