AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
AUTONOOM GEMEENTEBEDRIJF GENK
Stadsplein 1, BE-3600 Genk
Contact: De heer luc Serroyen
E-mail: luc.serroyen@genk.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Thorpark (Hoofdgebouw Mijnsite Waterschei) : inrichting kinderdagverblijf FAMILIA vzw
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: THOR Park
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
De uit te voeren opdracht omvat het inrichten van een kinderdagverblijf in het hoofdgebouw op de mijnsite
te Waterschei en is een overheidsopdracht voor werken.
Deze opdracht is 1 algemene aanneming.
De THV bestaat uit volgende partijen:
Architect: (AR)
SATIJNplus Architecten (AR1) in samenwerking met ELD partnership cvba (AR2)
Kasteelhof 1 Jan Blockxstraat, 1
NL-6121 XK Born 2018 Antwerpen
Tel. +31 46 420 55 55 03 242 94 00
Fax. +31 46 420 55 66 03 216 47 02
Ingenieur Technieken (IT)
Satijnplus/ELD Mijnsite Waterschei THV
Pierre Hoenig
Jan Blockxstraat, 1
2018 Antwerpen
Tel. 03 2429400
Fax. 03 2164702
Plaatsbezoek :
Alvorens hun offerte in te dienen, worden de inschrijvers geacht een plaatsbezoek te hebben gebracht zodat
zij een precies beeld hebben van de omstandigheden waarin de uit te voeren werken van het huidige
bijzondere bestek.
Het bewijs van plaatsbezoek wordt conform het model in bijlage correct ingevuld en ondertekend.
veiligheidscoördinatie :
V.E.T.O. & Partners
nv Houtemstraat 25
9860 Oosteerze
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
* 1. die in staat van faillissement of van vereffening verkeert, die zijn werkzaamheden heeft gestaakt of die een gerechtelijk akkoord heeft bekomen, of die in een overeenstemmende toestand verkeert als gevolg van een gelijkaardige procedure die bestaat in de nationale wetgevingen en reglementeringen;
2. die aangifte heeft gedaan van zijn faillissement, voor wie een procedure van vereffening of van gerechtelijk akkoord aanhangig is of die het voorwerp is van een gelijkaardige procedure bestaande in de nationale wetgevingen en reglementeringen;
3. die, bij een vonnis dat in kracht van gewijsde is gegaan, veroordeeld is geweest voor een misdrijf dat zijn professionele integriteit aantast;
4. die bij zijn beroepsuitoefening een ernstige fout heeft begaan, vastgesteld op elke grond die de aanbestedende overheden aannemelijk kunnen maken;
5. die niet voldaan heeft aan zijn verplichtingen betreffende betaling van de bijdragen voor de sociale zekerheid, overeenkomstig de bepalingen van artikel 17 bis van het Koninklijk Besluit van 8 januari 1996;
6. die niet in orde is met de betaling van zijn belastingen overeenkomstig de Belgische wetgeving of die van het land waar hij gevestigd is;
7. die zich in ernstige mate heeft schuldig gemaakt aan het afleggen van valse verklaringen bij het verstrekken van inlichtingen betreffende de selectie.
De beoordeling betreffende de uitsluitingsgronden gebeurt in eerste instantie op grond van de hierboven vermelde gevallen 1°, 2°, 3°, 50 of 6° en van de voorgelegde bewijsstukken:
a) voor 1°, 2° of 3°: een uittreksel uit het strafregister of een evenwaardig document uitgereikt door een gerechtelijke of overheidsinstantie van het land van oorsprong of herkomst en waaruit blijkt dat aan de gestelde eisen is voldaan;
b) voor 5° of 6°: een getuigschrift uitgereikt door de bevoegde overheid van het betrokken land.
Indien voormelde documenten (voorlopig) niet beschikbaar zou zijn, kan dit voorlopig worden vervangen door een verklaring op eer volgens het model dat in bijlage bij deze Selectieleidraad is gevoegd.
De inschrijvers zullen gevraagd worden eventuele ontbrekende stukken in de offertefase toe te voegen aan hun dossier.
* Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikel 61 §§ 1 en 2 van het koninklijk besluit van 15 juli 2011 betreffende plaatsing overheidsopdrachten klassieke sectoren.
* Uittreksel uit het strafregister of evenwaardig document waaruit blijkt dat de inschrijver:
- niet veroordeeld is geweest voor deelname aan criminele organisaties, omkoping, fraude of witwassen;
- niet in staat van faillissement of vereffening verkeert;
- geen aangifte van faillissement heeft gedaan of geen procedure van vereffening of gerechtelijke reorganisatie aanhangig is tegen hem;
- niet veroordeeld is geweest voor een misdrijf dat de professionele integriteit aantast.
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
* Een passende bankverklaring opgesteld overeenkomstig het model vervat in bijlage 3 van het KB van 15 juli 2011.
/
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Zie bestek
zie bestek
Vereiste erkenning: D (Bouwwerken), Klasse 4
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Laagste prijs.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 18/5/2016 - 12:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 181.50 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: bestek en bijlagen
Een afdruk en een CD met het bijzonder bestek en de plannen kan bij de ontwerper worden afgehaald na
voorafgaandelijke storting op rekening nummer BE 15 0016 6927 6030 van Satijnplus/ELD Mijnsite
Prijs: voor een volledig dossier in hard-copy: EUR 150,00 (exclusief BTW).
voor een CD : GRATIS
gelieve uw betaling per mail te bevestigen via eld@eld.be
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
8/6/2016 - 11:30
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum:
8/6/2016 - 11:30
Plaats: stadhuis - vergaderzaal technische dienst (derde verdieping), Stadsplein 1 te 3600 Genk
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 20/4/2016