AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Brusselse Gewestelijke Huisvestingsmaatschappij
Jourdanstraat 45-55, BE-1060 Brussel
Contact: Martine Smets
E-mail: msmets@slrb.irisnet.be
Internet adres(sen): https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=231598
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Renovatiewerken - gevelbehandeling van 2 gebouwen.
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: François Donsstraat 9-17 te 1050 Brussel en Ter Kamerenboslaan 76-88 te 1050 Brussel
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Renovatiewerken - behandeling gevels van 2 gebouwen
Franc¸ois Donsstraat 9-17 te 1050 Brussel:
O beton renoveren;
O de borstweringen vervangen en ze aan de geldende veiligheidsnormen aanpassen;
O inkapseling asbest
Ter Kamerenboslaan 76-88 te 1050 Brussel:
O beton renoveren;
O het metselwerk van de trappenzaal bepleisteren en verven;
O de puntgevels waterdicht maken;
O de borstweringen vervangen en ze aan de geldende veiligheidsnormen aanpassen;
O de vloerbekledingen van de gaanderijen vervangen.
O asbestverwijdering
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
II.2.1. Totale hoeveelheid of omvang:
788.080,65 ? excl. BTW
Geraamde waarde zonder BTW: 788080.00 EUR .
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
De inschrijvers moeten de voorwaarden naleven betreffende het recht op toegang tot de opdracht overeenkomstig de artikelen 61 t/m 66 van het koninklijk besluit van 15 juli 2011.
Overeenkomstig artikel 61 § 4 van het koninklijk besluit van 15 juli 2011 verklaart de inschrijver door de loutere indiening van zijn offerte impliciet op zijn erewoord dat hij zich niet in één van de in paragrafen 1 en 2 van hetzelfde artikel bepaalde uitsluitingsgevallen bevindt.
Inlichtingen en formaliteiten die nodig zijn om na te gaan of aan de vereisten is voldaan:
Art. 61, § 1en § 2, 1°, 2° of b3° : De inschrijvers voegen bij hun offerte een uittreksel uit het strafregister of een gelijkwaardig document dat door een bevoegde gerechtelijke of administratieve overheid van het betreffende land is uitgereikt.
Art. 62:
Voor inschrijvers die personeel in dienst hebben dat onderworpen is aan de wet van 27 juni 1969 zal de aanbestedende overheid zelf instaan voor de elektronische verkrijging bij de Rijksdienst voor Sociale Zekerheid van het attest van de inschrijver die in aanmerking komt om als opdrachtnemer te worden aangeduid en hieruit moet dan blijken dat hij in regel is met de betaling van zijn sociale zekerheidsbijdragen.
Inschrijvers die personeel in dienst hebben dat behoort tot een andere Lidstaat van de Europese Unie en niet hiervóór wordt bedoeld, voegen bij hun offerte een attest dat uitgereikt is door de bevoegde overheid en waaruit blijkt dat zij voldaan hebben aan hun verplichtingen betreffende de betaling van de sociale zekerheidsbijdragen volgens de wettelijke bepalingen van het land waar zij gevestigd zijn.
Art. 63:
Voor de Belgische inschrijvers zal de aanbestedende overheid het attest van de FOD Financiën zelf elektronisch aanvragen en hieruit moet blijken dat zij in regel zijn met punt 6 § 2 van artikel 63 van het koninklijk besluit van 15 juli 2011.
De andere inschrijvers voegen bij hun offerte een attest waaruit blijkt dat zij voldaan hebben aan hun beroepsmatige fiscale verplichtingen volgens de wettelijke bepalingen van het land waar zij gevestigd zijn. Het attest heeft betrekking op de laatste afgelopen fiscale periode vóór de uiterste ontvangstdatum van de offertes.
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Klasse: Klasse 4, Categorie D1
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Laagste prijs.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 25/05/2016 - 09:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 600.00 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: te betalen op rekening 068-2088385-81 of elektronische versie gratis op de website http://www.aacarchitecture.be/files/CAMBRE%20DONS/
(02/346.30.19 voor de verkrijging van het paswoord).
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
25/05/2016 - 11:00
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum:
25/05/2016 - 11:00
Plaats: in de kantoren van de BGHM, Jourdanstraat 45-55 te 1060 Brussel.
Personen die de opening van de offertes mogen bijwonen: de inschrijvers
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. NADERE INLICHTINGEN
Op straffe van nietigheid van zijn offerte moet de inschrijver deelnemen aan het verplicht bezoek dat uiterlijk 15 dagen voor de indiening van de offerte plaatsvindt. Een attest van bezoek ter plaatse wordt uitgereikt aan de tijdens het bezoek aanwezige inschrijvers.
Contactpunt(en): AAC (Katia Goyens de Heusch) Telefoon: 02 346.30.19
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 19/04/2016