Gial

Werken voor de fysieke bekabeling
Het voorwerp van de opdracht bestaat erin te voldoen aan de behoeften op het gebied van de fysieke interconnectie van de telematica-apparatuur (telefonie, gegevens en video's) van de gebouwen van de Stad Brussel, onder beheer van GIAL, en aan de specifieke behoeften van GIAL en van onze leden van de opdrachtencentrale
Plaats: diverse locaties


AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
GIAL
E. Jacqmainlaan 95, BE-1000 Brussel
Contact: De heer Olivier Lens
Tel: +32 22295467 Fax: +32 22295454 E-mail: purchasing@gial.be
Internet adres(sen): www.gial.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Werken voor de fysieke bekabeling
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: diverse locaties
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Het voorwerp van de opdracht bestaat erin te voldoen aan de behoeften op het gebied van de fysieke interconnectie van de telematica-apparatuur (telefonie, gegevens en video's) van de gebouwen van de Stad Brussel, onder beheer van GIAL, en aan de specifieke behoeften van GIAL en van onze leden van de opdrachtencentrale
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikel 20 §§1 en 1/1 van de wet van 15 juni 2006 betreffende overheidsopdrachten en bepaalde opdrachten voor werken, leveringen en diensten en artikel 61 tot en met 66 van het koninklijk besluit van 15 juli 2011 betreffende plaatsing overheidsopdrachten klassieke sectoren.
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
* Een passende bankverklaring opgesteld overeenkomstig het model vervat in bijlage 3 van het KB van 15 juli 2011.
** Een verklaring met betrekking tot de globale omzet en de omzet van het activiteitsgebied dat het voorwerp is van de opdracht, van de afgelopen drie boekjaren, die beschikbaar zijn naargelang de oprichtingsdatum of het begin van de activiteiten van de kandidaat of de inschrijver, voor zover de informatie over die omzetcijfers beschikbaar is.
De nodige bankverklaringen die zijn opgesteld in overeenstemming met het model dat is terug te vinden in bijlage 3 van het KB van 15 juli 2011.
De omzet van het activiteitsgebied dat het voorwerp is van de opdracht, van de afgelopen drie boekjaren, moet minstens EUR 500.000,00 per jaar bedragen.
III.2.3. Vakbekwaamheid:
* De voorstelling van de inschrijver en van diens eventuele onderaannemers, die het volgende omvat:
- zijn volledige gegevens (benaming, rechtsvorm, nationaliteit en maatschappelijke zetel), alsook de informatie die aan de opdrachtgever de mogelijkheid biedt om met hem te communiceren in het kader van de handelingen die werden gedefinieerd inzake de modaliteiten van de offerteaanvraag,
- het aantal werknemers dat aangewezen is voor de taken verbonden met het beheer ervan (ontwikkeling, ondersteuning .).
** Het bewijs van zijn technische bekwaamheid volgens de verklaring van artikel 45 van het Koninklijk Besluit van 8 januari 1996.
De opdrachtnemer zal in zijn offerte duidelijk het bewijs leveren van zijn technische bekwaamheid om te voldoen aan de behoeften van deze opdracht, en zal een gedetailleerde presentatie van de volgende punten voorleggen:
- Minstens erkend zijn in klasse 1 en voor subcategorieën S1, S4 en P1.
Vereiste erkenning van de aannemers (categorie en klasse)
P1 (Elektrische installaties in gebouwen, met inbegrip van de installaties van stroomaggregaten, de uitrustingen voor brand- en diefstalmelding, telecommunicatie en gemengde telefonie), klasse 1
S1 (Telefoon- en telegraafuitrustingen), klasse 1
S4 (Uitrustingen voor informatieverwerking en procesregeling), klasse 1
** Het profiel en cv van de personen die aan deze opdracht zullen meewerken (projectleider, technici, tekenaars, enz.)
- De verschillende teams en de samenstelling van de leden ervan (montage, bouwkundig tekenen, enz.)
- De verschillende kanalen die beschikbaar zijn om contact op te nemen met de opdrachtnemer (calldesk, telefoon-, fax- en gsm-nummer, e-mailadres, website, enz.)
- De verschillende certificaten van de fabrikanten waarvoor hij is erkend, en die aantonen dat hij bekwaam is om de werken voor deze opdracht uit te voeren
Veiligheidsmachtigingen
Naar aanleiding van de verschillende terreurdaden en -dreigingen die in verschillende Europese landen hebben plaatsgevonden, werd het veiligheidsniveau verhoogd in de overheidsinstellingen, kinderdagverblijven en scholen. In dit kader zullen de bekabelingswerken die deel uitmaken van deze opdracht, worden uitgevoerd door personeel dat een persoonlijke veiligheidsmachtiging van het niveau NATO SECRET bezit, die wordt verleend door de nationale of Europese bevoegde instantie.
De inschrijver moet een veiligheidsmachtiging van minstens het niveau NATO SECRET bezitten tijdens de inschrijving en een kopie van het attest bij zijn inschrijving voegen.
*** De inschrijver en/of zijn personeel (voorbeeld: 1 projectleider, 2 technici, enz.) zal het bewijs leveren van minstens 3 jaar ervaring met het plaatsen en testen van systemen voor gestructureerde bekabelingen (UTP, FTP, STP en glasvezel), en zal bij zijn offerte de lijst voegen van de referenties voor soortgelijke werken in het precieze kader van de Lokale Belgische Besturen met tweetalig (NL/FR) taalregime. Voor elk van de referenties zal op de lijst het totale aantal geïnstalleerde verbindingen, het type certificering van de uitgevoerde bekabeling (voorbeeld: ITT Cannon, Nexans, Avaya, BICC, PANDUIT, enz.) en een 'Klant'-contactpersoon (naam en telefoonnummer) worden vermeld.
**** Telkens als de inschrijver een beroep doet op onderaannemers, zal hij dat vermelden. Hij zal ook bekendmaken welk deel van de opdracht wordt uitbesteed, en de naam van de onderaannemers opgeven.
***** De inschrijver, en in voorkomend geval zijn onderaannemer, moet het bewijs leveren dat hij wordt erkend door BOSEC (Belgian Organization for Security Certification) als "bedrijf dat is gespecialiseerd in de installatie van branddetectiesystemen". Het BOSEC-certificaat moet permanent geldig zijn, vanaf de datum van de inschrijving tot de datum van het einde van deze opdracht.
****** De inschrijver moet over een VCA-systeemcertificaat voor het beheer van de veiligheid beschikken, om te garanderen dat de opdrachtnemer in staat is om de veiligheid op de werkplaats te verzekeren in overeenstemming met de wetten en KB's ter zake. Het VCA-certificaat moet permanent geldig zijn, vanaf de datum van de inschrijving tot de datum van het einde van deze opdracht.
Minstens erkend zijn in klasse 1 en voor subcategorieën S1, S4 en P1.
3 referenties van de drie laatste jaren van soortgelijke werken
Vereiste erkenning: S1 (Openbare telefoon- en telegraafuitrustingen en databeheer), klasse 1
S4 (Uitrustingen voor informatieverwerking en procesregeling), klasse 1
P1 (Elektrische installaties in gebouwen, inbegrepen het installeren van stroomaggregaten, alarm-toestellen tegen brand- en diefstal, telecommunicatie in en om gebouwen en voorzieningen voor gemengde t), klasse 1
C (Wegenbouwkundige werken), klasse 1
C (Wegenbouwkundige werken), klasse 1
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige aanbieding, gelet op de onderstaande criteria:
Criterium 1: Prijs, Weging: 35
Criterium 2: Technische kwaliteit, Weging: 25
Criterium 3: Projectbeheer, Weging: 20
Criterium 4: Servicekwaliteit, Weging: 15
Criterium 5: Duidelijkheid en kwaliteit van de offerte, Weging: 5
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 31/5/2016 - 23:30
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 0.00 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: Bestek
http://cloud.3p.eu/Downloads/1/176/GI/2016
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen: 1/6/2016 - 10:30
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum: 1/6/2016 - 10:30
Plaats: Op het adres van de aanbesteder, Raadszaal
Personen die de opening van de offertes mogen bijwonen: De inschrijvers
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 13/4/2016

Vergelijkbare advertenties van BDA