Agentschap Facilitair Bedrijf

2016/HFB/OA/32701 - Landschapsaanleg en renovatie van het plantenpaleis.


AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Agentschap Facilitair Bedrijf
Boudewijnlaan 30 bus 60, BE-1000 Brussel
Contact: Team Plaatsing en rapportering
E-mail: aanbestedingen.afm@bz.vlaanderen.be
Internet adres(sen): https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=232441
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
2016/HFB/OA/32701 - Landschapsaanleg en renovatie van het plantenpaleis.
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: Plantentuin Meise
Nieuwelaan 38 - 1860 Meise
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Landschapsaanleg en renovatie van het plantenpaleis.
II.1.8. Verdeling in percelen: Ja.
Er dienen offertes te worden ingediend voor: een of meer percelen.
INLICHTINGEN OVER PERCELEN:
Perceel 1: 2016/HFB/OA/32701 - landschapsaanleg en renovatie van het plantenpaleis.
Korte beschrijving:
Renovatie van de voorgevel van het plantenpaleis (dit is de noordgevel): herschilderen buitenschrijnwerk, vervangen
delen van de glaspanelen, herstellen betonrot,. ook de renovatie van de inkomhal en de onderliggende sanitaire ruimtes
zijn hierin voorzien. Tenslotte dient een stalen luifel geplaatst te worden om de inkomzone wat beter aan te kleden.
Perceel 2: 2016/HFB/OA/32701 - landschapsaanleg en renovatie van het plantenpaleis.
Korte beschrijving:
Heraanleg van de toegangszone net voor het plantenpaleis zodat het plantenpaleis integraal toegankelijk is. Er worden
toegangspaden zonder trappen voorzien met maximale helling 4% alsook een centrale vijver om wat meer leven te
brengen in de "voortuin" van het plantenpaleis.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.3. Vakbekwaamheid:
De aanbestedende overheid is van oordeel dat de vereiste erkenning is:
Voor perceel 1: D (bouwwerken)
Voor perceel 2: G (grondwerken)
De aanbestedende overheid is van oordeel dat de minimaal vereiste klasse is:
Voor perceel 1: klasse 5
Voor perceel 2: klasse 3
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Laagste prijs.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 10/05/2016 - 09:45
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Neen.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen: 10/05/2016 - 09:45
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum: 10/05/2016 - 09:45
Plaats: Boudewijngebouw - Boudewijnlaan 30 - bus 60 - 1000 Brussel, lokaal 5D04.
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. NADERE INLICHTINGEN
Een plaatsbezoek is mogelijk na afspraak bij dhr. danny.swaerts@plantentuinmeise.be 0496 76 17 89 of
christel.dardenne@plantentuinmeise.be 02 260 09 87, ten laatste 10 kalenderdagen voor opening van de offertes.
Het plaatsbezoek is verplicht. Het attest van plaatsbezoek is toegevoegd als bijlage aan dit bestek.
Voor het indienen van de offertes is het gebruik van elektronische middelen verplicht.
De offertes worden elektronisch overgelegd via de e-tendering applicatie.
De met elektronische middelen opgestelde offertes moeten in overeenstemming met artikel 52, § 1 van het KB van 15 juli 2011 worden opgesteld. De offertes moeten worden opgemaakt in PDFformaat, of in de formaten zoals vermeld in het bestek.
De offertes worden overgelegd via de etendering internetsite https://eten.publicprocurement.be die de naleving waarborgt van de voorwaarden van artikel 52, § 1 van het KB van 15 juli 2011.
Om het indienen door middel van elektronische middelen toe te lichten werd een zip-file 'Elektronisch_Indienen' toegevoegd.
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 01/04/2016

Vergelijkbare advertenties van BDA