AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
GAN - Technische Dienst
de Broquevillelaan 12 , BE-1150 Brussel
Contact: Vrebosch Mathieu
Vrebosch Mathieu
Fax: +32 27802817 E-mail: Mathieu.Vrebosch@bruxelles-proprete.be
Internet adres(sen): www.arp-gan.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
ONDERHOUD VAN LOKALEN VAN DE HOOFDZETEL VAN HET GEWESTELIJK AGENTSCHAP VOOR NETHEID
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Diensten.
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Het voorwerp van de opdracht is de schoonmaak van de lokalen van de hoofdzetel van het Agentschap, gelegen de Broquevillelaan 12 (2de, 3de en 4de verdieping).
Deze opdracht heeft een looptijd van drie jaar en vangt aan op 01/08/2016. De opdracht wordt één keer verlengd voor een periode van één jaar, behoudens opzegging door één van beide partijen betekend via aangetekend schrijven neergelegd bij de post ten minste zes maanden voor het einde van de geldigheidsduur van het contract.
De dienst wordt continu verzekerd. Deze opdracht doet evenwel geen afbreuk aan de mogelijkheid voor het Agentschap om een beroep te doen op een andere opdrachtnemer voor punctuele opdrachten, zonder exclusiviteit voor de opdrachtnemer van deze opdracht.
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Klasse: N/A, Categorie: N/A
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige inschrijving, gelet op de in het bestek, in de uitnodiging tot inschrijving of tot onderhandeling of de in het beschrijvende document vermelde criteria.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 26/04/2016 - 10:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Neen.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
26/04/2016 - 10:00
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum:
26/04/2016 - 10:00
Plaats: de Broquevillelaan 12 - 1150 Brussel.
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. NADERE INLICHTINGEN
Het bestek is gratis beschikbaar via onze website www.netbrussel.be (klikken op "Over ons" en dan "overheidsopdrachten").
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 15/03/2016