AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT - NUTSSECTOREN
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Maatschappij voor het Intercommunaal Vervoer te Brussel (MIVB)
Koningsstraat 76, BE-1000 Brussel
Contact: GOUANOM KAYE Hervé
GOUANOM KAYE Hervé
Tel: +32 25152493 E-mail: gouanomkayeh@stib.irisnet.be
Internet adres(sen): https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=230317
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Diverse gebouwen - Onderhoud van de liften en heftoestellen (B&A 2058/2016 - PA 6016)
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlenen van de diensten:
Type opdracht: Diensten.
Belangrijkste plaats van verlening van de diensten: Diverse sites van de MIVB gelegen in het Brussels Hoofdstedelijk Gewest
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of aankoop/aankopen:
De opdracht betreft het geheel van de prestaties inzake het onderhoud van de liften en heftoestellen zich bevindend in de verschillende MIVB-gebouwen.
De prestaties omvatten het cyclisch onderhoud, de depannages en de herstellingswerken.
Het contract wordt afgesloten voor een totale duur van 4 jaar, met mogelijkheid na 1 jaar tot verbreking op elk moment, voorbehouden aan beide partijen, mits opzegging via aangetekend schrijven 9 maanden vóór de opzeggingsdatum.
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
Geraamde waarde zonder BTW:
tussen: 450000.00 en 500000.00 EUR
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE,FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.2. VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING.
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
De kandidaat-ondernemingen moeten beantwoorden aan de minimale deelnemingsvoorwaarden en daartoe moeten zij de volgende documenten, genummerd en in volgorde, aan hun kandidatuur toevoegen:
1. Een verklaring op erewoord waarin de kandidaat-onderneming bevestigt dat zij zich niet in een toestand van uitsluiting bevindt, zoals voorzien in artikel 66 § 4 van het KB van 16 juli 2012.
2. De documenten waaruit blijkt dat de kandidaat-onderneming houder is van minimum de erkenning in klasse 3, subcategorie N1;
3. Een verklaring op erewoord dat de kandidaat-onderneming in staat is ofwel het Nederlands, ofwel het Frans te gebruiken in al haar contacten met de MIVB (correspondentie, bezoeken, vergaderingen, permanent werkafgevaardigde, etc.).
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
Om een selectie van de kandidaat-ondernemingen te kunnen maken, wordt hen verzocht de volgende documenten te voegen bij hun kandidatuur, verplicht in te dienen in de volgorde:
1. het bewijs van een verzekering Burgerlijke Aansprakelijkheid (BA) - Exploitatie die de beroepsrisico's dekt, met vermelding van het type verzekering en de omvang ervan, afgesloten door de kandidaat-onderneming, van minimum 1.250.000?.
2. de volledige balans van de laatste twee jaar zoals deze ingediend werd bij de griffie van de handelsrechtbank of bij een bevoegde instelling van de betrokken lidstaat. Uit de balansen moet blijken dat de kandidaat over voldoende financiële draagkracht beschikt om een project zoals hiervoor vermeld tot een goed einde te brengen tijdens de duur van de opdracht. De MIVB zal de kandidaten afwijzen waarvan de financiële gegevens aantonen dat ze niet over het vermogen beschikken om dergelijke opdracht tot een goed einde te brengen.
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Om een selectie van de kandidaat-ondernemingen te kunnen maken, wordt hen verzocht de volgende documenten te voegen bij hun kandidatuur, verplicht in te dienen in de volgorde:
1. de referenties van 3 (niet meer, niet minder) opdrachten, uitgevoerd tijdens de laatste drie jaar. Deze lijst moet gestaafd worden met attesten van goede uitvoering. Deze certificaten vermelden het bedrag, de periode, de prestatieplaats en preciseren de tevredenheid van de klant a.h.v. een cijfer op 10. Ze vermelden eveneens de contacteerbare verantwoordelijke personen, waarvoor de prestaties uitgevoerd werden, met bijhorend adres en telefoonnummer. Deze certificaten zullen ondertekend worden door deze verantwoordelijke persoon/personen.
Per opdracht moeten de referenties betrekking hebben op het onderhoud van liften voor een minimumbedrag van 100.000? en een minimumduur van 1 jaar. Indien de voorgestelde referenties een deel werken aan liften of een deel onderhoud buiten de liften zouden bevatten, zal het bedrag vermeld in het certificaat zowel het totaalbedrag als het bedrag bestemd voor het gedeelte onderhoud liften omvatten. Bij het bedrag bestemd voor het deel onderhoud liften wordt rekening gehouden met de voornoemde eisen van ?100.000 en 1 jaar.
2. het organigram van de kandidaat-onderneming
3. een formele verklaring waaruit blijkt dat de depannage-interventies ter plaatse kunnen plaatsvinden binnen het uur van de aanvraag ervan.
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Onderhandeling. Gegadigden zijn reeds geselecteerd: Neen.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige aanbieding, gelet op de in het bestek, in de uitnodiging tot inschrijving of tot onderhandeling of de in het beschrijvende document vermelde criteria.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor het verkrijgen van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document:
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 17/04/2016
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van offertes of aanvragen tot deelneming:
18/04/2016-
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 10/03/2016