Gemeente Sint-pieters-woluwe

Gebouwen van de gemeente en het O.C.M.W. - Levering van bouwmaterialen 2016


AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Gemeente Sint-Pieters-Woluwe
Charles Thielemanslaan 93, BE-1150 Sint-Pieters-Woluwe
Contact: De heer Olivier Van Stichel
Tel: +32 27730613 Fax: +32 27731819 E-mail: ovanstichel@woluwe1150.irisnet.be
Internet adres(sen): www.woluwe1150.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Gebouwen van de gemeente en het O.C.M.W. - Levering van bouwmaterialen 2016
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Leveringen.
Belangrijkste plaats van levering: Gemeentemagazijn, Herendal 146 te 1150 Sint-Pieters-Woluwe
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Gebouwen van de gemeente en het O.C.M.W. - Levering van bouwmaterialen 2016
II.1.8. Verdeling in percelen: Ja.
Er dienen offertes te worden ingediend voor: een of meer percelen.
INLICHTINGEN OVER PERCELEN:
Perceel 1: Materialen
Korte beschrijving:
Materialen
Perceel 2: zanden, grint
Korte beschrijving:
zanden, grint
Perceel 3: Dolomie
Korte beschrijving:
Dolomie
Perceel 4: Beton
Korte beschrijving:
Beton
Perceel 5: Betontegels
Korte beschrijving:
Betontegels
Perceel 6: Betonklinkers
Korte beschrijving:
Betonklinkers
Perceel 7: Boordstenen in trilbeton
Korte beschrijving:
Boordstenen in trilbeton
Perceel 8: Dwarsliggers
Korte beschrijving:
Dwarsliggers
Perceel 9: Houten palen
Korte beschrijving:
Houten palen
Perceel 10: Palen
Korte beschrijving:
Palen
Perceel 11: Grastegels
Korte beschrijving:
Grastegels
Perceel 12: Palissades
Korte beschrijving:
Palissades
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
* Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikel 20 §§1 en 1/1 van de wet van 15 juni 2006 betreffende overheidsopdrachten en bepaalde opdrachten voor werken, leveringen en diensten en artikel 61 tot en met 66 van het koninklijk besluit van 15 juli 2011 betreffende plaatsing overheidsopdrachten klassieke sectoren.
* In overeenstemming met artikel 60 § 1 van het koninklijk besluit van 15.07.2011 zal het bestuur, enkel voor de Belgische inschrijver, het volgend document zelf opvragen en het in de documenten van de opdracht bewaren: Het attest dat uitgereikt werd door de bevoegde overheid en waarin bevestigd wordt dat de inschrijver voldaan heeft aan zijn verplichtingen inzake betaling van de bijdragen voor de sociale zekerheid, tot en met diegene die slaan op het voorlaatste afgelopen kalenderkwartaal vóór de uiterste datum voor de ontvangst van de aanvragen tot deelneming of voor de ontvangst van de offertes, overeenkomstig de Belgische wetgeving of die van het land waar hij gevestigd is. Voor een buitenlandse inschrijver verwijzen naar artikel 62 van het Koninklijk Besluit van 15.07.2011.
* De inschrijver voegt bij zijn offerte een attest waaruit blijkt dat hij heeft voldaan aan zijn fiscale verplichtingen overeenkomstig de wettelijke bepalingen van het land waar hij gevestigd is.
Voor een Belgische inschrijver verifieert de aanbestedende overheid de naleving van de fiscale verplichtingen ten opzichte van de FOD Financiën, op basis van het attest dat door die laatste wordt afgeleverd.
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
Omzet over de laatste drie boekjaren
De inschrijvers zullen bij hun offerte een verklaring betreffende de realisatie, enerzijds, van een totale omzet over de laatste drie boekjaren van een jaarlijke gemiddeld minimum van 100.000,00 EUR, B.T.W. inbegrepen.
III.2.3. Vakbekwaamheid:
gelijkaardige prestaties
* De inschrijvers voegen een lijst van de tijdens de laatste 5 jaar 3 gerealiseerde gelijkaardige dossiers en hun bedrag die verband houden met het voorwerp van de opdracht en waarvan de opdrachtgevers publieke of private organismen waren. Deze lijst wordt vergezeld van attesten van conforme uitvoering van gelijksoortige leveringen voor een minimumbedrag van 17.500,00 EUR. Dezen worden getekend door de bevoegde overheid of de private opdrachtgever en vermelden het bedrag, plaats en periode van uitvoering en zoals ook de bevestiging dat de leveringen conform de regels der kunst tot een goed einde werden volbracht.
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Laagste prijs.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 4/4/2016
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Neen.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen: 5/4/2016 - 11:00
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum: 5/4/2016 - 11:00
Plaats: Hôtel communal, Avenue Charles Thielemans 93, 2è étage
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 25/2/2016

Vergelijkbare advertenties van BDA