Ocmw Kortrijk

Ruwbouw, voltooiing en technische uitrusting voor project volksrestaurant, kinderopvang en administratie zorgbedrijf.


AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT - NUTSSECTOREN
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
OCMW Kortrijk
Budastraat 27, BE-8500 Kortrijk
Contact: De heer Rik Lambert
Tel: +32 56244884 Fax: +32 56244885 E-mail: rik.lambert@ocmwkortrijk.be
Internet adres(sen): http://www.ocmwkortrijk.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
ruwbouw, voltooiing en technische uitrusting voor project volksrestaurant, kinderopvang en administratie zorgbedrijf
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlenen van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: Doorniksestraat 60-62, 8500 Kortrijk
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of aankoop/aankopen:
ruwbouw, voltooiing en technische uitrusting voor project volksrestaurant, kinderopvang en administratie zorgbedrijf
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE,FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.2. VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING.
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
* Uittreksel uit het strafregister of evenwaardig document waaruit blijkt dat de inschrijver:
- niet veroordeeld is geweest voor deelname aan criminele organisaties, omkoping, fraude of witwassen;
- niet in staat van faillissement of vereffening verkeert;
- geen aangifte van faillissement heeft gedaan of geen procedure van vereffening of gerechtelijke reorganisatie aanhangig is tegen hem;
- niet veroordeeld is geweest voor een misdrijf dat de professionele integriteit aantast.
* Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikel 15 van het koninklijk besluit van 18 juni 1996 betreffende de mededinging in het raam van de Europese Gemeenschap van sommige opdrachten voor aanneming van werken, leveringen en diensten in de sectoren water, energie, vervoer en postdiensten.
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
Een passende bankverklaring opgesteld overeenkomstig het model vervat in bijlage 3 van het KB van 15 juli 2011.
Minimumeisen: * Als geen passende bankverklaring bijgevoegd is wordt de offerte geweerd
III.2.3. Vakbekwaamheid:
* Een VCA-certificaat (Veiligheid, gezondheid en milieu Checklist Aannemers) ten bewijze dat de firma voldoet aan de minimumeisen op het gebied van veiligheid, gezondheid en milieu of een gelijkwaardig document voor buitenlandse inschrijvers.
Minimumeisen: Bij het ontbreken van de vereiste bewijsstukken wordt de offerte geweerd.
Vereiste erkenning: Erkenning van de hoofdaannemer
D (Bouwwerken) , Klasse 7
De erkenning voor de onderaannemers:
De onderaannemers dienen te voldoen aan de specifieke eisen in verband met de erkenning.
D17 (Centrale verwarming, thermische installaties), Klasse 3
D18 (Ventilatie, luchtverwarming en airconditioning), Klasse 3
D16 (Sanitaire installaties en gasverwarmingsinstallaties met individuele toestellen), Klasse 3
N1 (Liften, goederenliften, roltrappen en roltapijten), Klasse 2
P1 (Elektrische installaties in gebouwen, alarm-toestellen tegen brand- en diefstal, telecommunicatie in en om gebouwen en voorzieningen voor gemengde telefonie), Klasse 3
T4 uitrusting grote keukens, klasse 1
Onderaannemers
de onderaanneming is enkel toegestaan mits voorafgaande goedkeuring door de aanbestedende overheid. De bovernvermelde delen van de opdracht kunnen niet opgesplitst worden tussen verscheidene onderaannemers. De delen centrale verwarming, ventilatie, sanitair, elektriciteit, liften, grote keuken kunnen niet opgeplitst worden tussen verscheidene onder aannemer maar moeten in zijn geheel door één aannemer met de gevraagde eerkenning uitgevoerd worden.
Deze goedkeuring dient schriftelijk en uiterlijk 30 kalenderdagen voor de uitvoering van de deelaspecten door een onderaannemer, aangevraagd te worden door de begunstigde aan de aanbestedende overheid
De onderaannemers dienen aan dezelfde criteria te voldoen als de begunstigde.
De aanbestedende overheid eist, overeenkomstig artikel 12, tweede lid KB Uitvoering voor alle opdrachten, dat de onderaannemers van de opdrachtnemer, in verhouding tot het deel van de opdracht dat zij zullen uitvoeren, voldoen aan de minimumeisen omtrent financiële en economische draagkracht en technische en beroepsbekwaamheid die door de opdrachtdocumenten zijn opgelegd en dat zij voldoen aan de bepalingen van de wetgeving houdende regeling van de erkenning van aannemers van werken (en dus over de passende erkenning beschikken).
Indien de aanbestedende overheid tijdens de uitvoering vaststelt dat prestaties uitgevoerd worden door onderaannemers die niet vooraf gemeld zijn en waarvoor geen goedkeuring werd gegeven is ze gemachtigd om onmiddellijk deze uitvoering stop te zetten. De uitgevoerde werken door niet goedgekeurde onderaannemers en door onderaannemers welke niet voldoen aan de gestelde eisen kunnen niet aangerekend of gevorderd worden.
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Laagste prijs
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor het verkrijgen van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document:
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 25/3/2016-23:59
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja , Prijs: 0.00 EUR
Betalingstermijnen en -methode: Bestek en plannen
alle bestekdocumenten zijn gratis te downloaden via https://enot.publicprocurement.be
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van offertes of aanvragen tot deelneming: 29/3/2016-09:30
IV.3.7. Omstandigheden waarin de offertes worden geopend: datum: 29/3/2016-09:30
Plaats: OCMW, Burelen Facility, Etienne Sabbelaan 2
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 19/2/2016

Vergelijkbare advertenties van BDA