AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Gemeente Leopoldsburg
Koningin Astridplein 37, BE-3970 Leopoldsburg
Contact: De heer Wouter Beke
Tel: +32 11349210 Fax: +32 11348378 E-mail: wouter.beke@leopoldsburg.be
Internet adres(sen): www.leopoldsburg.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
verbouwen cultureel centrum - verhuis crea ateliers
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: Cultureel Centrum, Kastanjedreef 1 te 3970 Leopoldsburg
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
De aanneming heeft als voorwerp:
De werken, t.t.z. de leveringen, de plaatsing, de arbeid en alle uitvoeringsmiddelen met betrekking tot de vermelde werken.
Lot Hoofdaannemer:
- Ruwbouw en afwerkingen
- Verwarmingsinstallatie + ventilatie
- Sanitaire installatie
- Elektriciteit + branddetectie
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
* Attest van in orde zijn met de betaling van de sociale zekerheidsbijdragen.
* Authentieke of onderhandse akte waaruit de bevoegdheid van de ondertekenaar van de offerte blijkt of een gewaarmerkt afschrift van zijn (haar) volmacht.
* Een verklaring op erewoord dat de inschrijver :
- niet veroordeeld is geweest voor deelname aan een criminele organisatie, omkoping, fraude of het witwassen van geld
- niet in staat van faillissement of vereffening verkeert;
- geen aangifte van faillissement heeft gedaan of procedure van vereffening of gerechtelijke reorganisatie aanhangig is tegen hem;
- niet veroordeeld is geweest voor een misdrijf dat de professionele integriteit aantast;
- bij zijn beroepsuitoefening geen ernstige fout heeft begaan;
- in orde is met de betaling van sociale zekerheidsbijdragen;
- in orde is met de betaling van belastingen;
- zich niet schuldig heeft gemaakt aan valse verklaringen bij het verstrekken van deze inlichtingen;
- geen illegaal verblijvende onderdanen van derde landen heeft tewerkgesteld als bedoeld in de wet van 11/02/2013 tot vaststelling van sancties en maatregelen voor werkgevers van illegaal verblijvende onderdanen van derde landen.
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
* Een passende bankverklaring opgesteld overeenkomstig het model vervat in bijlage 3 van het KB van 15 juli 2011.
* De recentste jaarrekeningen of de neergelegde jaarrekeningen, indien de wetgeving van het land van de kandidaat of inschrijver deze neerlegging voorschrijft, waaruit de gezonde financiële situatie blijkt.
* Een verklaring betreffende de totale omzet en de omzet van de bedrijfsactiviteit die het voorwerp van de opdracht is over de laatste drie beschikbare boekjaren, afhankelijk van de oprichtingsdatum of van de datum waarop de kandidaat of de inschrijver met zijn activiteit is begonnen, voor zover de betrokken omzetcijfers beschikbaar zijn.
geen
III.2.3. Vakbekwaamheid:
* Een lijst met de namen en de beroepskwalificaties van de personen die belast zijn met de uitvoering van de opdracht.
geen
Vereiste erkenning: D (Bouwwerken), Klasse 2
P1 (Elektrische installaties in gebouwen, inbegrepen het installeren van stroomaggregaten, alarm-toestellen tegen brand- en diefstal, telecommunicatie in en om gebouwen en voorzieningen voor gemengde t), Klasse 2
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Laagste prijs.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 11/3/2016 - 12:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 0.00 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: Het bestek ligt ter inzage op het hierna vermelde adres van 8.30 uur tot 12.00 uur en van 13.00 uur tot 17.00 uur, elke werkdag, uitgezonderd 's zaterdags.
ARCHIBOX/Architectuur +
Stationsstraat 28
3930 Hamont-Achel
mob: 0476 62 94 70
e-mail: coppens.sven@scarlet.be
Vertegenwoordigd door de heer Sven Coppens
Inlichtingen i.v.m. dit bestek kunnen verkregen worden bij ARCHIBOX BVBA
Kostprijs voor het bekomen van het dossier :
papieren dossier : EUR 157,30 incl btw
digitaal dossier : EUR 78,65
De dossierkosten mogen gestort worden op volgend rekeningnummer:
KBC IBAN: BE90 7350 4116 1532
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
18/3/2016 - 10:00
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum:
18/3/2016 - 10:00
Plaats: Technische dienst, Michellaan 1 te 3970 Leopoldsburg
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 10/2/2016