AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT - NUTSSECTOREN
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
VIVAQUA
Keizerinlaan 17-19, BE-1000 Brussel
Contact: VIVAQUA
De Vertegenwoordiger van de Leidende Dienst
Tel: +32 2/5188230 E-mail: sd@vivaqua.be
Internet adres(sen): www.vivaqua.behttps://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=226007https://eten.publicprocurement.be/etendering/viewWorkspacesBasedOnExtUrl.do?wsName=Vivaqua-CSC+2006-F05
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Levering en plaatsing van berlinerwanden en grondankers voor de bouw van een afsluiterskamer
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlenen van de diensten:
Type opdracht: Werken.
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of aankoop/aankopen:
Opdracht voor aanneming van werken betreffende de levering en de plaatsing van berlinerwanden en grondankers voor de bouw van een afsluiterskamer
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
II.2.1. Totale hoeveelheid of omvang:
± 290 m wanden en ± 170 m grondankers
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE,FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.2. VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING.
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
Door het indienen van zijn offerte verklaart de inschrijver uitdrukkelijk op erewoord dat hij zich niet bevindt in een van de uitsluitingsgevallen bedoeld in de paragrafen 1 en 2 van artikel 66 van het Koninklijk Besluit van 16 juli 2012 betreffende de plaatsing van overheidsopdrachten in speciale sectoren.
VIVAQUA behoudt zich het recht voor om, ofwel bij de inschrijver, ofwel rechtstreeks bij derden, deze verklaring te controleren.
Overeenkomstig de artikelen 67 en 68 van voornoemd besluit moet de inschrijver bovendien de volgende documenten bij zijn offerte indienen:
- een attest van de Rijksdienst voor Sociale Zekerheid over het voorlaatste verlopen kwartaal vóór de uiterste datum van indiening van de offertes waaruit blijkt dat hij in orde is met de betaling van zijn sociale bijdragen; de inschrijver afkomstig van een andere lidstaat van de Europese Unie voegt een soortgelijk attest bij, conform §2 van artikel 67 van voornoemd Koninklijk Besluit;
- attesten waaruit blijkt dat hij in orde is met zijn professionele fiscale verplichtingen inzake directe belastingen en btw, in de zin van artikel 68 van voornoemd besluit
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
De kandidaat moet zijn economisch en financieel vermogen aantonen door een verklaring op erewoord betreffende zijn omzet in verband met de werken bedoeld in deze opdracht (levering en plaatsing van berlinerwanden en grondankers); het gaat hier om de omzet die werd behaald in elk van de laatste vijf boekjaren
III.2.3. Vakbekwaamheid:
De inschrijver moet aantonen dat hij over de technische capaciteit beschikt om de opdracht uit te voeren aan de hand van
- een getuigschrift van erkenning voor minstens subcategorie E2 / klasse die met het bedrag van de werken overeenstemt of een bewijsdossier conform de voorschriften van artikel 3 §1, 2° van de wet van 20 maart 1991 houdende regeling van de erkenning van aannemers van werken of, voor aannemers uit een andere lidstaat van de Europese Unie, een getuigschrift afgeleverd door de hiervoor bevoegde instelling of het bewijs van inschrijving op een lijst van aannemers die erkend zijn in die andere lidstaat, samen met elk document dat aantoont dat het getuigschrift of de inschrijving gelijkwaardig is met het hierboven vereiste getuigschrift;
- een lijst met minstens twee referenties van vergelijkbare opdrachten (plaatsing van berlinerwanden en grondankers) uitgevoerd tijdens de laatste vijf jaar vóór de bekendmaking van deze opdracht voor een minimumbedrag van ? 100 000,00; de lijst in kwestie bevat of moet vergezeld zijn van een volledige en nauwkeurige beschrijving van elk van de vermelde referenties; de kandidaat voegt voor elk van deze referenties een getuigschrift van goede uitvoering van de klant bij;
Gesteld dat de inschrijver een beroep doet op de capaciteiten van derden om aan te tonen dat hij de opdracht kan uitvoeren, moet hij absoluut bij zijn offerte voegen:
- het bewijs dat deze derde(n) zich niet in een situatie van uitsluiting bevindt (bevinden), in overeenstemming met de hierboven vermelde eisen,
- het bewijs dat deze derde(n) beschikt (beschikken) over de technische capaciteit om de opdracht uit te voeren, in overeenstemming met de hierboven vermelde eisen,
- een schriftelijke verbintenis van deze derde(n) om alle nodige middelen ter beschikking van de inschrijver te stellen
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Onderhandeling. Gegadigden zijn reeds geselecteerd: Neen.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Laagste prijs
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor het verkrijgen van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document:
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 28/02/2016-13:00
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van offertes of aanvragen tot deelneming:
29/02/2016-13:00
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 05/02/2016