AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
TMVW servicelijnen
Stropstraat 1, BE-9000 Gent
Contact: Sofie Van Hoecke
Tel: +32 92410617 E-mail: aankoop@farys.be
Internet adres(sen): https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=222150
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
AF-8020-13-002 BIS Renovatie van de stookplaats van sportcomplex "De Valkaart" te Oostkamp
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Onderhavige opdracht betreft de renovatie van de stookplaats van het sportcomplex De Valkaart, Albrecht Rodenbachstraat 42, te 8020 Oostkamp in het beheer van FARYS|TMVW.
De opdracht omvat volgende werkzaamheden:
- Het vervangen van de bestaande verouderde stookinstallatie door performante moderne stookketels;
- De collector in de stookplaats, regeling en toebehoren worden vernieuwd;
- Integratie van een WKK om deels te voorzien in de thermische en elektrische behoefte;
- Integratie van een automatische regeling op deze installatie, met inbegrip van de koppeling naar het bestaande beheerssysteem;
- Het uitvoeren van noodzakelijke aanpassingen aan de elektrische installatie, inclusief het plaatsen van een kabel en toebehoren voor de WKK tot in het ALSB van het gebouw;
- Het samenstellen van het technisch aanvraagdossier voor de WKK-certificaten (o.a. bouwplan, elektrische en hydraulische schema's, technische fiches, ..). De aanvraag zelf gebeurt door de bouwheer;
- Het voorzien van noodzakelijke isolatie van de installatie;
- Het leveren van de noodzakelijke indienststellingsdocumenten, keuringen en attesten.
De werken dienen plaats te vinden gedurende de sluitingsperiode: 22 augustus 2016 - 12 September 2016.
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
Conform art. 61 van het KB van 15 juli 2011.
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Erkenning.
Tevredenheidsattesten.
D17 of D18, klasse volgens totaalbedrag van de ingediende offerte. FARYS|TMVW is van oordeel dat zij tot klasse 2 behoren.
Teneinde zijn technische bekwaamheid aan te tonen zal de inschrijver minstens twee tevredenheidsattesten bijvoegen. Hieruit moet blijken dat de inschrijver in de loop van de laatste vijf jaar voorafgaand aan de datum van indiening van de offertes gelijkaardige werken (vernieuwen van HVAC-installaties (incl. het plaatsen van een WKK installatie) in bestaande gebouwen, telkens met een minimum aannemingsbedrag van ? 75 000 (excl. btw)) heeft uitgevoerd tot tevredenheid van het opdrachtgevend bestuur.
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Versnelde onderhandelingsprocedure. Motivering voor het gebruik van een versnelde procedure: Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met bekendmaking
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige aanbieding, gelet op de onderstaande criteria:
Criterium 1: inschrijvingsprijs , Weging: 60
Criterium 2: (technische) kwaliteit van het voorstel en de zekerheden inzake de uitvoering van de opdracht, Weging: 40
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 15/02/2016 - 16:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Neen.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
23/02/2016 - 23:59
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. NADERE INLICHTINGEN
Voor inlichtingen m.b.t. de procedure kunnen de inschrijvers terecht bij:
mevr. Sofie Van Hoecke (sofie.vanhoecke@farys.be, tel. 09/241 06 17).
Voor technische inlichtingen kunnen de inschrijvers terecht bij: dhr. Alex Kerckaert, (alex.kerckaert@farys.be, tel. 09 242 57 74).
OPGELET: er wordt een verplicht plaatsbezoek voorzien. Het plaatsbezoek zal doorgaan na afspraak, gelieve hiervoor contact op te nemen met:
dhr. Alex Kerckaert (per e-mail: alex.kerckaert@farys.be of tel. 0471/63 24 50)
De opdrachtdocumenten zijn kosteloos te verkrijgen op eenvoudige aanvraag op volgend e-mail adres: aankoop@farys.be.
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 22/01/2016