AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT - NUTSSECTOREN
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Infrabel - Zone Brussel
Frankrijkstraat 85, BE-1060 Brussel
Contact: Triest Willem Gustaaf
Willem Triest
Tel: +32 25253206 E-mail: willem.triest@infrabel.be
Internet adres(sen): www.infrabel.behttps://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=224941https://eten.publicprocurement.be/etendering/viewWorkspacesBasedOnExtUrl.do?wsName=I-I.CE-57%2F52%2F1%2F14%2F046bis-F05
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
57/52/1/14/046: Vernieuwen van bijsporen Schaarbeek Vorming : toegangssporen OTW-E en bundel E.
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlenen van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: Schaarbeek Vorming.
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of aankoop/aankopen:
Vernieuwing van bijsporen Schaarbeek Vorming: toegangssporen OTW-E en bundel E.
- Toegangssporen tot OTW-E
Vernieuwen van spoortoestellen en aansluitende sporen
Vernieuwen van sporen
Aanleg kabelsleuven
- Bundel E
Vernieuwen van spoortoestellen en aansluitende sporen
Vernieuwen van sporen
Aanleg van een 25KV testspoor
Aanleg kabelbuizen en kabelsleuven
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE,FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.2. VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING.
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
Een begeleid bezoek ter plaatse is verplicht.
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
Een RSZ-attest overeenkomstig artikel 67 van het KB plaatsing van 16.07.2012;
-Een fiscaal attest in het kader van overheidsopdrachten overeenkomstig artikel 68 van het KB plaatsing van 16.07.2012, afgeleverd door de Algemene Administratie Inning en Invorderingen, NOGA - Toren A, 17de verdieping, Koning Albert II-laan 33 bus 43, 1030 Schaarbeek, tel. 02/575.80.80, e-mail: telemarc@minfin.fed.be, maximum 15 dagen voor de uiterste datum van indiening van de offertes.
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Klasse: 5 of hoger, Categorie : H
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Laagste prijs
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor het verkrijgen van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document:
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 14/03/2016-16:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Neen.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van offertes of aanvragen tot deelneming:
15/03/2016-10:00
IV.3.7. Omstandigheden waarin de offertes worden geopend: datum:
15/03/2016-10:00
Plaats: Directie Asset Management ; Frankrijkstraat 85, Blok F, locaal F 07.24, 1060 Brussel.
Personen die de opening van de offertes mogen bijwonen: Openbare zitting
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 22/01/2016