AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Grondregie van de Stad Brussel
Emile Jacqmainlaan 1 , BE-1000 Brussel
Contact: De heer Cédric Delanghe
Tel: +32 22794060 Fax: +32 22794044 E-mail: cedric.delanghe@brucity.be
Internet adres(sen): www.bruxelles.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Uitvoering van scrhijnwerkerij werken in de gemeentegebouwen van het privaat domein van de Stad Brussel gedurende een periode van 24 maanden
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: Diverse locaties op het grondgebied van de Stad Brussel
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
De werken hebben als voorwerp de uitvoering van schrijnwerkerij, het maken en plaatsen van vensters en deuren, slotenmakerij en monteren van wanden in de gemeentegebouwen van het privaat domein van de Stad Brussel.
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikel 61 §§ 1 en 2 van het koninklijk besluit van 15 juli 2011 betreffende plaatsing overheidsopdrachten klassieke sectoren.
Art. 60 [KB 15/07/2011]
§ 1. De aanbestedende overheid die via elektronische middelen kosteloos toegang heeft tot de inlichtingen of documenten uitgaande van overheidsinstanties die haar in staat stellen de in artikel 58, § 1, bedoelde situatie van de betrokken kandidaten of inschrijvers na te gaan, stelt laatstgenoemden ervan vrij de in die artikelen bedoelde inlichtingen mee te delen of documenten voor te leggen.
De aanbestedende overheid vermeldt in de opdrachtdocumenten de inlichtingen of documenten welke ze via elektronische weg zal opvragen. Zij vraagt zelf deze inlichtingen of documenten op en bewaart de resultaten ervan in het administratief dossier.
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
Professioneel verzekeringsattest in tienjaarlijkse aansprakelijkheid gedagtekend minder dan drie maanden geleden; deze verzekering moet conform zijn aan de wettelijke voorschriften van toepassing in België voor wat betreft de modaliteiten en de omvang van de waarborg.
Professioneel verzekeringsattest in tienjaarlijkse aansprakelijkheid gedagtekend minder dan drie maanden geleden; deze verzekering moet conform zijn aan de wettelijke voorschriften van toepassing in België voor wat betreft de modaliteiten en de omvang van de waarborg.
III.2.3. Vakbekwaamheid:
- De aannemer moet beantwoorden aan de technische en financiële criteria voorzien in de vereiste erkenningsklasse
- De aannemer moet beantwoorden aan de technische en financiële criteria voorzien in de vereiste erkenningsklasse
Vereiste erkenning: D5 (Timmerwerk, houten spanten en trappen), klasse 2
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Laagste prijs.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 24/2/2016
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 0.00 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: Bestek
De lastenboek is elektronisch beschikbaar op aanvraag aan het volgende adres: sebastien.watthy@brucity.be. Gelieve u naam en de naam van uw firma aan te geven bij uw aanvraag.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
25/2/2016 - 11:00
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum:
25/2/2016 - 11:00
Plaats: Emile Jacqmainlaan 1 te 1000 Brussel, 2de verdieping,bureau 2.04
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 12/1/2016