AANKONDIGING VAN EEN GEGUNDE OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Digipolis
Generaal Armstrongweg 1, BE-2020 Antwerpen
Contact: Mees Ben
Tel: +32 495642504 E-mail: ben.mees@digipolis.be
Internet adres(sen): www.digipolis.behttps://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=223624https://eten.publicprocurement.be/etendering/viewWorkspacesBasedOnExtUrl.do?wsName=DP-CD000675-F03&userType=SUPPLIER&language=nl
AFDELING II. VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
CD000675 - Overheidsopdracht voor de aanneming van diensten met betrekking tot een raamovereenkomst vervanging tijdsregistratie
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, plaats van levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Diensten.
II.1.4. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Digipolis schrijft een openbare aanbesteding uit voor een raamovereenkomst voor de aankoop en implementatie van een tijdsregistratie en/of planningsysteem ter vervanging van het bestaande tijdsregistratiesysteem. In deze systemen moeten de tijdsgegevens en/of planningen kunnen beheerd worden van de gehele populatie of van een deel van de werknemers van de betrokken werkgevers.
Er dient een koppeling opgezet te worden met zowel het payroll systeem SAP als andere bestaande en nieuwe randsystemen.
De opdrachtgevers hebben hun medewerkers ingedeeld in verschillende doelgroepen, met elk hun specifieke noden en verwachtingen naar tijdsbeheer en/of planning toe. De aangekochte systemen moeten deze verschillende doelgroepen zo efficiënt en gebruiksvriendelijk mogelijk kunnen beheren en dit voor de verschillende gebruikersrollen (medewerker, leidinggevende/goedkeurder, planner, beheerder,..)
II.2. TOTALE DEFINITIEVE WAARDE VAN DE OPDRACHT/OPDRACHTEN:
1500000.00 EUR Incl. BTW .
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Onderhandelingsprocedure met een oproep tot mededinging.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige inschrijving, gelet op:
Criterium 1: behoeftenlijst technisch en functioneel, Weging: 40
Criterium 2: prijs, Weging: 35
Criterium 3: onderhoudscontract (sla), Weging: 15
Criterium 4: plan van aanpak (pva), Weging: 10
AFDELING V. GUNNING VAN EEN OPDRACHT
Opdracht nr . Perceel
V.1. Datum van de beslissing tot gunning van de opdracht: 16/12/2015
V.2. Aantal ontvangen inschrijvingen: 2
V.3. Naam en adres van de ondernemer aan wie de opdracht is gegund:
Protime
Kontichsesteenweg 54
2630 BE aartselaar
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.2. NADERE INLICHTINGEN
Beschikbare documenten Er is een conceptnota en een selectiedocument inzake deze opdracht verkrijgbaar. Deze worden gratis ter beschikking gesteld op het officieel federaal platform op https://enot.publicprocurement.be/
Ingeval het platform niet beschikbaar is kunnen deze documenten ook gratis aangevraagd worden bij de aankoopdienst van Digipolis. Telefoon: 03/338.76.11 - Fax: 03/338.79.31 - E-mail: ask_aankoop@digipolis.be.
Onder-tekening van de kandidatuur De ingediende kandidatuur moet niet ondertekend zijn, maar ze moet wel ingediend worden via de e-Tendering applicatie. Kandidaatstellingen die via het platform opgeladen worden en die niet ondertekend zijn worden niet uitgelsoten wegens het niet reglementair ondertekend zijn van de kandidaatstelling (aanvraag tot deelneming).
Indienen van de kandidatuur kandidaturen worden verplicht elektronisch ingediend via de e-Tendering applicatie. Het indienen van een veiligheidskopie is niet toegestaan.
Het is tevens niet toegestaan om;
naast de elektronische indiening ook een papieren kandidatuur in te dienen;
om meer dan een (1) elektronische kandidatuur in te dienen.
De capaciteit voor het opladen van kandidaturen is gelimiteerd tot 80MB per document en 350MB per dossier. Boven deze grens is het niet mogelijk kandidaturen correct op te laden. Er zijn evenwel geen limieten in het aantal documenten en de types documenten. Als oplossing kunnen documenten opgeladen worden in een zip-file.
De inschrijver is zelf verantwoordelijk voor het correct en volledig opladen van een unieke en enige kandidatuur. De kandidaturen, inschrijvers die niet aan voorgaande bepalingen voldoen worden niet weerhouden voor evaluatie en worden als onregelmatig aangeduid.
De kandidaturen worden opgemaakt in gangbare bestandsformaten bij voorbeeld PDF, MS Office, Open Office of gelijkwaardig.
De kandidaturen moeten worden ingediend via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be
Meer informatie kan worden bekomen op de website http://www.publicprocurement.be of via de e-Procurement helpdesk op het nummer +32 (0)2 790 52 00.
VI.4. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 05/01/2016